Christian Zhang Skrevet 15. september 2011 Skrevet 15. september 2011 Ser bra ut! Bortsett fra gule rullebane merkinger. Men det er sikkert pga. AoN runwaymarkings tingen der Siter
Jack J Jackson Skrevet 15. september 2011 Forfatter Skrevet 15. september 2011 Ja, jeg har AoN rullebaner lagt inn. Siter
Claus Vendelboe Holmberg Skrevet 17. desember 2011 Skrevet 17. desember 2011 Hejsan oppe i det høje nord, og glædelig jul :grin: Der er sket en del siden dette preview blev lavet af Jack, men med fare for at overtræde nogle regler, vil jeg blot lægge et par web links her. Og iøvrigt fortælle jeg er langt fra færdigt, men detajler om hvad og hvornår vil jeg ikke bringe her... Mvh Claus FSOnline.dk - OPDATEREDE BROER I DENMARK SCENERY og EKCH SCANSIM FSOnline.dk - Preview NEXT update, side 1 FSOnline.dk - Preview NEXT update, side 2 FSOnline.dk - Preview NEXT update, side 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.