Steve Strøm Skrevet 12. september 2011 Skrevet 12. september 2011 Hei, jeg landet på Gardermoen i sommer, og på vei til bagasjen har man jo fin utsikt til gate'ene.. Jeg så noe jeg ikke har sett før: Ett av bakkemannskapet holdt en laaaang "pinne" opp til cockopit-ruta...for meg så det ut som ett langt kosteskaft. Piloten så ut til å "studere" denne pinnen...Noen som kan svare på hva det var? Siter
Daniel Klepp Skrevet 12. september 2011 Skrevet 12. september 2011 Tenker det har noe med fuel å gjøre, en slags kvittering på hvor mye fuel som har blitt fylt på.. uten at jeg kjenner detaljene. Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 12. september 2011 Skrevet 12. september 2011 Som Klepp sier, de leverer fuel-tallene på en lapp Mye enklere enn å gå opp og så inn i flyet Siter
Steve Strøm Skrevet 12. september 2011 Forfatter Skrevet 12. september 2011 Akkurat...da ble jeg litt klokere idag også takk takk Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.