Skrevet 11. september 2011 13 år Hei, slenger ut et par screenshots fra kveldens MP-tur... takk for turen alle sammen! --------- Øystein
Skrevet 11. september 2011 13 år Kom inn et stykke på ruta, men hadde en fin tur. Fred kommer inn, uten landingslys Endestasjon på Revelstoke.
Skrevet 11. september 2011 13 år Tror nok shade var innvolvert i de fleste bildene her ja. Etter min mening en " must have" software til FSX. Utvikleren har sagt at han kommer med flere presets og også en "burn-in" funksjon i neste versjon. På bloggen hans kan du laste ned denne "burn-in" fixen. Det er ikke ofte jeg sier dette men denne softwaren faller i kategorien: løp og kjøp.
Skrevet 12. september 2011 13 år Hvor er denne bugfixen Fred, det eneste jeg fant var FS9_Shade_Presets
Skrevet 12. september 2011 13 år Kan dere slutte å legge ut slike bilder!!! Jeg har maskinen pakket ned, og kan ikke være med før uti November..Jeg syntes alle skal ta hensyn til dette, og ikke legge ut slike fantastisk bilder, som en reminder hva jeg går glipp av!!!!! ..takk for at det klør i fingrene...!! ;o)
Skrevet 12. september 2011 13 år Ett par shots fra denne kanten også Ut fra Kelowna En liten pust i bakken På finale Revelstoke Parkert etter en tur på Revelstoke
Skrevet 13. september 2011 13 år Flotte bilder Fred!..kjenner jeg er helt syk av og kaste meg med igjen. Nå har jeg vært "maskin-løs" i snart 5 mnd...og det tærer hard på tålmodigheten kjenner jeg..Er jo så mye som må skaffes..NGX, og alt fra Orbx, og andre småsaker..mye jobb og gjøre når jeg får kommet meg igang. Men fantastisk å se at engasjementet rund MP fremdeles brenner, og ettersom Orbx fortsetter og lage fantastiske ting...så smiler jeg hele veien til November. Da er jeg vel tilbake tenker jeg. (Må bare pusse opp litt først)
Skrevet 13. september 2011 13 år Premium Medlem Jasså, du fikk lov til å stille med skikkelig redskap :cool: .... Tøffe bilder alle sammen, i kjent søndagsstil :grin: . Selv har jeg vært på reise ei stund, men håper å kunne delta litt mer aktivt framover.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.