Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 11. september 2011 Skrevet 11. september 2011 Hello! Jeg så en fiffig liten sak i Oslo.. En såkalt Segway. Har utrolig lyst på en sånn en Noen som vet hva den koster? Finnes det noen videoer av hvordan den funker? Så den kun når den sto stille Siter
Agnor Bertheussen Skrevet 11. september 2011 Skrevet 11. september 2011 Har god erfaring med å stå på Segway og nesten-tryne og Kim Ruben Fjelstad fra forumet her var med på samme moroa og har erfaring _MED_ å tryne : ) Man står på den og lener seg bare i den retning man skal så fikser gyroen(e) og elmotoren under resten : ) Var kjempeartig, stod på Segway i Riga. Fikk kjøre ute i trafikken med de som om det var hvilken som helst sykkel, men tror ikke det er tillatt i Norge (men det var jæævlig moro, så det er ikke helt utenkelig at det er forbud mot det her til lands). Her er en video: Siter
Bjørn Petersson Skrevet 11. september 2011 Skrevet 11. september 2011 Det er i utgangspunktet ikke lov i norge på lik linje med motoriserte sparkesykkler, men du skal møte en ganske grinete politimann for at det skal bli noe problem. Har selv en elektrisk sparkesykkel (Gave fra en leverandør) som jeg har brukt litt til og fra jobb. En dag her for en stund siden ble jeg stoppet, og den ene politibetjenten kom bort og spurte om han kunne få prøve den. Han synes det var artig, og lurte på hvor jeg hadde fått tak i den. Siter
Åge Storli Berg Skrevet 11. september 2011 Skrevet 11. september 2011 Har selv prøvd Segway, skikkelig morsomt, men også veldig rart. Men virker veldig stabil! Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 11. september 2011 Forfatter Skrevet 11. september 2011 Må man jokke på den hele tiden? Siter
Ivar Hestnes Skrevet 11. september 2011 Skrevet 11. september 2011 Han syklisten med pungsmerte du linka til,burde heller hatt seg en slig segway Siter
Agnor Bertheussen Skrevet 11. september 2011 Skrevet 11. september 2011 Reidar: Nei! Man kan stå rolig også. Ikke noe problem, sjekk linken til videoen av meg og Kim, står helt rolig og filmer, det ser du helt i slutten av videoen. Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 12. september 2011 Skrevet 12. september 2011 [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=yybqMNbxhc4&feature=related Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.