Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har god erfaring med å stå på Segway og nesten-tryne og Kim Ruben Fjelstad fra forumet her var med på samme moroa og har erfaring _MED_ å tryne : )

Man står på den og lener seg bare i den retning man skal så fikser gyroen(e) og elmotoren under resten : )

Var kjempeartig, stod på Segway i Riga. Fikk kjøre ute i trafikken med de som om det var hvilken som helst sykkel, men tror ikke det er tillatt i Norge (men det var jæævlig moro, så det er ikke helt utenkelig at det er forbud mot det her til lands).

Her er en video:

Skrevet

Det er i utgangspunktet ikke lov i norge på lik linje med motoriserte sparkesykkler, men du skal møte en ganske grinete politimann for at det skal bli noe problem.

Har selv en elektrisk sparkesykkel (Gave fra en leverandør) som jeg har brukt litt til og fra jobb. En dag her for en stund siden ble jeg stoppet, og den ene politibetjenten kom bort og spurte om han kunne få prøve den. Han synes det var artig, og lurte på hvor jeg hadde fått tak i den.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...