Andreas Stangenes Skrevet 10. september 2011 Skrevet 10. september 2011 Hei dere. Jeg driver å holder på med tutorialene mine for vatsim og fsinn. Jeg har et problem: Etter jeg har spilt inn en avi fil gjennom bandicam, og sjekker filen etterpå, er både lyd og video helt ok. Når jeg bruker movie maker (eller et annet program), så hører jeg kun lyden når jeg snakker. Det er helt stille når jeg får svar fra ATC. Den delen av lyden forsvinner altså i redigeringsprogrammet, men er krystallklar når jeg spiller filen i wmp. Er det noen som vet noe om hvordan jeg kan løse dette? Siter
Andreas Stangenes Skrevet 11. september 2011 Forfatter Skrevet 11. september 2011 Jeg fant ut av dette. Bandicam trengte en oppdatering for å mixe lyden fra forskjellige kilder til ett lydspor. Den laget nemlig to spor, men kun ett av dem var synlig for moviemaker. Nuh er det fikset Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.