Fred Solli Skrevet 10. september 2011 Skrevet 10. september 2011 Nok en søndag og low 'n slow står på programmet. Foreslår følgende tur til søndagen. Start kl. 19.00, logg inn gjerne noe før for forbredelser. Vi starer på CYYF Penticton og flyr ett par timers tur og ender opp på CYRV Revelstoke. Flightplan for FSX og Plan-G ligger på teamspeak bibloteket på meg under Flightplans 11.09. Vel møtt nye og gamle simmere. Dere finner oss på Teamspeak 3 IP 67.222.46.54 under FSX Multiplayer. Som vanlig er Carenado fly, AS Beaver og andre bushfly å foretrekke. Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 10. september 2011 Skrevet 10. september 2011 For å si det slik Mads, for du har kanskje ikke fått det med deg enda. Søndagene flyr vi kun i Orbx land. En sjelden gang hender det vi tar en tur i Norge. Siter
Mads Hjemmen Skrevet 10. september 2011 Skrevet 10. september 2011 Åja! Godt jeg fikk vite det... Trodde det var litt tilfeldig hvor det ble, men selvfølgelig må ORBX brukes!! Siter
Benjamin Hennes Skrevet 10. september 2011 Skrevet 10. september 2011 Begynner å grine snart altså! Fri på Mandag grunnet valg og eg kunne ha vært med på Hele Søndagsturen, men hjelper jo sååå mye når man har en Håndballkamp der man ska møte Kl. 19 og kampen starter Kl. 20... **** Altså sier eg bare.... :sick: :cry: Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 10. september 2011 Moderatorer Skrevet 10. september 2011 Vi trenger en restart av FLG serveren før søndagsturen da det virker som noen har pumpet den full med et aller fyfy varer simconnect greier e.l ...går ikke å logge inn der nå ... :mad: DE SOM BRUKER DEN SERVEREN MÅ PASSE PÅ AT VÆRGENERATORER OG SIMCONNECTPROGRAMMER ER SKRUDD AV FØR DERE LOGGER PÅ SERVEREN ELLERS FALLER DEN NED ELLER BLIR UMULIG Å LOGGE INN PÅ TAKK FOR OPPMERKSOMHETEN Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 10. september 2011 Skrevet 10. september 2011 Jeg logger inn og fikser det nå Siter
Olav Lie Skrevet 10. september 2011 Skrevet 10. september 2011 Noen som har Ip adressen og passord til FSX MP Siter
Fred Solli Skrevet 10. september 2011 Forfatter Skrevet 10. september 2011 Serveren har IP 193.90.31.182 og du får passord på Teamspeak 3 på IP 67.222.46.54. Vi er under FSX Multiplayer. Den er oppe og går nå. PS. Du bør si noe på mic'en så vi er klar over at du er inne Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 10. september 2011 Skrevet 10. september 2011 Jeg blir nokk med i morgen, så server restarter ca 15 min før flight til info.... Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 11. september 2011 Moderatorer Skrevet 11. september 2011 Da er vi begynt å samle oss for de som er sent ute Siter
Premium Medlem Pål Kasnes Skrevet 11. september 2011 Premium Medlem Skrevet 11. september 2011 Jeg tror sannelig at jeg blir med i kveld.. Kommer på noe senere. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.