Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nok en søndag og low 'n slow står på programmet.

Foreslår følgende tur til søndagen.

Start kl. 19.00, logg inn gjerne noe før for forbredelser.

Vi starer på CYYF Penticton og flyr ett par timers tur og ender opp på CYRV Revelstoke.

Flightplan for FSX og Plan-G ligger på teamspeak bibloteket på meg under Flightplans 11.09.

Vel møtt nye og gamle simmere.

Dere finner oss på Teamspeak 3 IP 67.222.46.54 under FSX Multiplayer.

Som vanlig er Carenado fly, AS Beaver og andre bushfly å foretrekke.

Skrevet

Begynner å grine snart altså! Fri på Mandag grunnet valg og eg kunne ha vært med på Hele Søndagsturen, men hjelper jo sååå mye når man har en Håndballkamp der man ska møte Kl. 19 og kampen starter Kl. 20... **** Altså sier eg bare.... :sick: :cry:

• Moderatorer
Skrevet

Vi trenger en restart av FLG serveren før søndagsturen da det virker som noen har pumpet den full med et aller fyfy varer simconnect greier e.l ...går ikke å logge inn der nå ... :mad:

DE SOM BRUKER DEN SERVEREN MÅ PASSE PÅ AT VÆRGENERATORER OG SIMCONNECTPROGRAMMER ER SKRUDD AV FØR DERE LOGGER PÅ SERVEREN ELLERS FALLER DEN NED ELLER BLIR UMULIG Å LOGGE INN PÅ

TAKK FOR OPPMERKSOMHETEN ;)

Skrevet

Serveren har IP 193.90.31.182 og du får passord på Teamspeak 3 på IP 67.222.46.54. Vi er under FSX Multiplayer. Den er oppe og går nå.

PS. Du bør si noe på mic'en så vi er klar over at du er inne ;)

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Jeg blir nokk med i morgen, så server restarter ca 15 min før flight til info....

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...