Svein Johnny Nilssen Skrevet 9. september 2011 Skrevet 9. september 2011 Hei, Skal ikke påberope meg mye innsikt og utviklende innspill til dette forumet, men det er noen som utmerker seg når det gjelder å håndtere nye "newbier" som meg. F. Solli er en av de som tar hensyn til at ikke alle nye har samme kompetanse som "veteranene". Siter
Svale Andre Leren Skrevet 10. september 2011 Skrevet 10. september 2011 Med all respekt. Hva var det du ville frem til med innlegget? Ønsker du mer hjelp? Hjelp fra enda flere? Eller ville du bare hylle Fred Solli for den flotte jobben og forståelsen han gjør og viser? Siter
Jack J Jackson Skrevet 10. september 2011 Skrevet 10. september 2011 Er helt enig med deg, Fred er en kjernekarl og nå har jeg også hatt mulighet å treffe ham privat. Vi er nok mange som burte ta etter ham når det gjelder å ta i mot nybegynner på dette fora. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.