Skrevet 9. september 2011 13 år Jeg vil gratulere mulitplayer generalen Geir Ove Finstad med dagen i dag Lørdag. Håper du for en riktig fin dag i dag
Skrevet 9. september 2011 13 år Gratulerer så mye med dagen! Som novivce her på forumet, ser jeg at det er noe som utmerker seg. Ha en riktig fin dag!
Skrevet 9. september 2011 13 år Absolutt en som fortjener en tråd! Gratulerer så mye med dagen Geir Ove! Du skal få 1 øl av meg på neste FLG! Prøv å glem denne posten da jeg sikkert kommer til å angre!
Skrevet 10. september 2011 13 år Grattis, Goffen! Ringer deg seinere på dagen om du er på riktig side av kloden!
Skrevet 10. september 2011 13 år Gratulerer så mye med dagen Geir Ove. Takk også for ditt arbeid med MP serveren slik at vi kan fly og ha det artig. Thor
Skrevet 10. september 2011 13 år Gratulerer så mye med dagen Geir Ove :cool: :cool: :cool: , Ha en strålende dag :) Du er Generalen av MP . Fantastisk strålende arbeid du gjør for oss :cool: :)
Skrevet 10. september 2011 13 år Tusen takk folkens for hyggelige gratulasjoner. Ha en flott dag alle sammen.
Skrevet 10. september 2011 13 år [font:Comic Sans MS][color:#333333]Gratulerer med dagen Geir, feir med måte[/color][/font]
Skrevet 10. september 2011 13 år Heisann Geir. Flere "Jomfruer" her inne skjønner jeg.. :grin: Jeg slo deg med to dager, feiret min den åttende.. Grattis og skål..
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.