Jan Henrik Dahl Skrevet 9. september 2011 Skrevet 9. september 2011 Hei folkens Etter å endelig fått oppgradert pc'en tenkte jeg at jeg skulle gi FSX enda ett forsøk, og etter å ha lest gjennom forskjellige tweaks og grafikk settings ser det ut til å fungere ganske bra. Min plan var egentlig å ta screenshots av en flight fra KBOS til KBUF, men dessverre så fikk fraps litt problemer etter jeg startet det opp (en feilmelding som var i bakgrunnen som jeg ikke merket) og derfor ble det kun noen ground shots fra KBUF med PMDG's NGX. Beklager for rød tekst i bildene. Siter
Christian Ramberg Skrevet 9. september 2011 Skrevet 9. september 2011 gjør ingenting med den røde teksten. bildene var kjempeflotte. men syns du kunne tatt med et cockpitbilde også Siter
Jan Henrik Dahl Skrevet 10. september 2011 Forfatter Skrevet 10. september 2011 Takker for kommentar og tilbakemelding Visste det var noe jeg glemte av.. cockpitbilde skal være med på neste screenshotserie Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.