Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var fredagen jammen her igjen, og jeg synes uka har gått utrolig fort. Det har for min del blitt litt fart i studier nå som september er godt i gang, og feriemodus er lenger ingen god unnskyldning for å ikke henge med. Sittet oppe mesteparten av natta og jobbet med å finne kilder til neste oppgave som skal være inne i slutten av måneden.

Ellers håper jeg på fint vær idag (det er lovet 17 grader og sol her i Gjøvik) og kanskje en liten tur ut på "bøgda" ikveld om tiden tillater det. Kanskje et par øl eller tre, nå som formen begynner å komme seg veldig etter en ganske kraftig forkjølelse.

Ellers håper jeg dere får en fantastisk helg og finner på mye gøy.

Hva skal du?

Skrevet

God helg ja! Da var jeg igjennom min fjerde uke som avdelingsleder på egenhånd i jobben. Og tar med meg sønnen på 1år og kjører opp for familiebesøk til Lillehammer i helga. Søndag så blir det nok en spottestop innom Gardermoen om være og forholdene skulle tilsi at det kan være kjekt.

Ha en god helg alle sammen! :D

Skrevet

Ja en riktig god helg til alle sammen her inne. Det kan vel hende at det blir en liten MP-tur til søndagen og oppfordrer "gamle" og nye til hyggelig sosialt samvære på turen hvor hen den nå måtte gå.

Skrevet

God helg igjen..

Agnor, Gjøvik? Nesten naboer jo, selv om du selvfølgelig bor på feil side av Mjøsa. :grin:

Mathias. Lykke til med trefellinga, godt å se at det er flere som joiner den gjengen uansett størrelse på lankene. ;)

Du får trøste deg med at jo mere du jobber i feks skogen, jo større blir di etter hvert..

Jeg har lagt ned skogen på øversiden av huset og idag har jeg hentet traktormontert fliskutter slik at jeg får orden i bushen før snøen kommer.

Blir nok ett svare leven her på dagen i morra, så jeg håper at naboene er på hils etter dette.

Søndagen er satt av til sim og kun sim etter ei 60 timers uke.

Søndagstur er en selvfølge Fred..

E gle me slek...

Skrevet

Øyvind: Åja, du bor i Mjøsregionen du også ja! Ja, det hender at vi får høre den, at vi bor på feil side da, men det er bare å overhøre sånt : ) Selvfølgelig er Gjøvik, Toten og alt dette helt på riktige siden av Mjøsa. På andre siden er det litt for sivilisert og moderne. Istedet for traktorer og slitne 240`er så kjører det jo vanlige FOLK der :D

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...