Skrevet 7. september 2011 13 år Hei og hå! Da er jeg visstnok klar til utsjekk, og inviterer til den på fredag kl. 21 Satser på at det går bra, og håper det kommer rikelig med fly See yah!
Skrevet 7. september 2011 13 år Forståelig at det ble kort treningsperiode. I dag hadde du stålkontroll! Fin håndtering av voicecom failure og kommunikasjonen med bruk av IDENT. Da ble jeg mektig imponert Lykke til på Fredag!
Skrevet 8. september 2011 13 år Bra jobba! Hørte ikke winds en eneste gang! :grin: Greit om du gir instruksjoner for hva man skal gjøre etter touch'n go mens man ligger på finalen, ikke akkurat når man har lift off. Akkurat der er det en del å gjøre for oss piloter.
Skrevet 9. september 2011 13 år Tidsramme, booking og en liten post andre steder enn kun her ville kanskje gjort susen her! Men ratinga fikser du vel uansett for atc-kvaliteten burde det ikke stå på. Men en MA burde være hausa opp mer utad i vatsca osv og ihvertfall bookes Good luck! og der kom bookinga! nice
Skrevet 9. september 2011 13 år Forfatter Ja, du sa noe der, ja. Beklager litt korttenkthet fra min side Håper uansett noen tar seg tid å komme idag EDIT: Antar jeg blir på til ca. 22:30
Skrevet 9. september 2011 13 år meninga med MA er jo å kunne håndtere rikelig med trafikk da må en gjøre det en kan for å få den trafikken
Skrevet 9. september 2011 13 år Forfatter Eksaminator sliter med nettet. Ny kommer snart... EDIT: Da er vi på for 10 min. siden
Skrevet 9. september 2011 13 år Fikk dessverre ikke anledning til å fly idag. Gratulerer med utsjekken!
Skrevet 9. september 2011 13 år Forfatter Takk, takk, takk, takk folkens Takk for både under- og overliggende ATC
Skrevet 9. september 2011 13 år Gratulerer så mye! Beklager at jeg kom sent, men måtte få med meg Idol ^^
Skrevet 10. september 2011 13 år Gratulerer! Selv om det ikke kom veldig mye trafikk, så viser du at du har stålkontroll!
Skrevet 10. september 2011 13 år Grattis! Var nok ingen tvil om resultatet kom til å bli etter hva jeg hører Godt å se at folk blir sjekka ut, vi trenger flere aktive ATC. og vi trenger å få dratt flere flinke folk opp på C1 nivå også!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.