Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo! :)

Jeg og en kompis skal på tur i November. Vi reiser fra fredag til og med mandag. Vi har valgt oss ut datoene 11 - 14.

Vi har begge veldig lyst på en tur til Lisboa. Da dette virker som en utrolig spennende by på så mange måter.

Men alle flyavgangene dit passer så dårlig med de tidene vi reiser på. (lander fra kl. 16:00 på dagen og utover kvelden)

Og går "tidlig" på dagen hjem. Da mister vi så mye tid.

Vi hadde vel egentlig bestemt oss for Lisboa. Så kom dette i veien for oss..

Så sitter vel egentlig og vurderer en annen by og reise til. Men nå er det ikke så mye som "frister". Har sett litt på Riga, men her virker det som alt av butikker osv stenger tidlig. Samt at det virket ikke som det var noe "liv" i gatene på kvelden.. Har jeg lest da.

Så er veldig usikker. Noen som kan komme med noen forslag til hvor man bør våge seg på tur en langhelg i November?

God kveld!

Skrevet

At Lisboa er en veldig fin by, det har du jammen rett i Emil! Også et bra sted å spotte fly om du har et hotell som ligger bra =) Flyplassen ligger nesten inni byen da, så skal ikke være så vanskelig å finne et hotell du kan spotte fra. Jeg har vært i Lisboa nesten hvert år, siden jeg var 4 eller noe. Utrolig fin by med flott arkitektur, både gamle bygg og splitter nye. Det er også bra uteliv med masse utesteder å velge mellom. Byen har sjarm :)

kp.jpg

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...