Emil Topstad Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Hallo! Jeg og en kompis skal på tur i November. Vi reiser fra fredag til og med mandag. Vi har valgt oss ut datoene 11 - 14. Vi har begge veldig lyst på en tur til Lisboa. Da dette virker som en utrolig spennende by på så mange måter. Men alle flyavgangene dit passer så dårlig med de tidene vi reiser på. (lander fra kl. 16:00 på dagen og utover kvelden) Og går "tidlig" på dagen hjem. Da mister vi så mye tid. Vi hadde vel egentlig bestemt oss for Lisboa. Så kom dette i veien for oss.. Så sitter vel egentlig og vurderer en annen by og reise til. Men nå er det ikke så mye som "frister". Har sett litt på Riga, men her virker det som alt av butikker osv stenger tidlig. Samt at det virket ikke som det var noe "liv" i gatene på kvelden.. Har jeg lest da. Så er veldig usikker. Noen som kan komme med noen forslag til hvor man bør våge seg på tur en langhelg i November? God kveld! Siter
Tom Knudsen Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Praha, også svært billige biletter på hotells.com - 4 stjerner til knappe 400 kroner.. Praha er forøvrig en svært billig og vakker by. Siter
Bjørn Petersson Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Kan anbefale Brüssel, ikke såååå billig, men gode flyforbindelser, gode priser på alkohol, hotell er litt billigere enn i norge, men det er virkelig vært det. Dersom du ønske tips om hva som er å gjøre kan jeg godt komme med det Siter
Mads Hjemmen Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Kan også anbefale Dublin eller Galway. Fine byer om man er interessert i billig og fin shopping. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Krakow, Warsawa, Wroclaw, Gdansk. Flotte, og relativt billige byer. (Og sinnsykt god øl) Siter
Emil Topstad Skrevet 8. september 2011 Forfatter Skrevet 8. september 2011 Hm, ja.. Det er mange gode forslag her. Men er fortsatt litt usikker. Vi får se hva det blir til Takk for hjelpen! Siter
Ivar Hestnes Skrevet 8. september 2011 Skrevet 8. september 2011 Lugano i Sveits er en kjekk plass. Anbefales. Veldig koslig flyplass der også Siter
Paulo Fernandes Skrevet 8. september 2011 Skrevet 8. september 2011 At Lisboa er en veldig fin by, det har du jammen rett i Emil! Også et bra sted å spotte fly om du har et hotell som ligger bra =) Flyplassen ligger nesten inni byen da, så skal ikke være så vanskelig å finne et hotell du kan spotte fra. Jeg har vært i Lisboa nesten hvert år, siden jeg var 4 eller noe. Utrolig fin by med flott arkitektur, både gamle bygg og splitter nye. Det er også bra uteliv med masse utesteder å velge mellom. Byen har sjarm Siter
Timmy Brandt Skrevet 10. september 2011 Skrevet 10. september 2011 Du kan ju alltid resa till världens bästa stad där det enda dåliga är martinin. http://www.cnn.com/2011/TRAVEL/09/08/newnam.stockholm.trip/index.html Siter
Emil Topstad Skrevet 11. september 2011 Forfatter Skrevet 11. september 2011 Da ble det Portugal og Lisboa. Betalte litt mer på flyavgangene, så det ble litt bedre hvertfall Gleder meg! Takk for alle forslag! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.