Skrevet 6. september 2011 13 år Hei Vet ikke om den har vært oppe her , men på avsim: Avsim Denne videoen:
Skrevet 6. september 2011 13 år Jeg har ståpels helt ned på stortåa. Du dæven det her va fint å sjå på.
Skrevet 6. september 2011 13 år WOW! Jeg hadde ikke sett den før, men det der tror jeg må være den kvalitetsmessig beste FS-video jeg har sett noen gang.
Skrevet 6. september 2011 13 år Dææææven! Ikke ofte jeg gidder å se hele FS-filmer, men den der så jeg med glede gitt!
Skrevet 6. september 2011 13 år Har sett ørten hundre flightsimer filmer på youtube, og denne går klart inn på en 1´st plass. Fantastisk! Ikke bare det at grafikken er knall, men hele editeringen var veldig proff......
Skrevet 6. september 2011 13 år Forfatter Hei Grafikken er jo helt utrolig, ser på slutten att Rex og FS Global blir brukt. Bruker selv Rex, Gex og Utx. Ser de har FS Global Ultimate her på nettbutikken. Hvis jeg skal bruke den, må jeg da ta vekk ett av de andre addon's(Gex e.l)?
Skrevet 6. september 2011 13 år Ble veldig imponert av denne filmen og det som egentlig fascinerte meg litt mer var at det hele var laget med gode gamle fs9! Fikk lyst å ut å lufte Miragen litt i fs9 nå
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.