Agnor Bertheussen Skrevet 2. september 2011 Skrevet 2. september 2011 Hei folks! Starter en god helg-tråd som kjent fra et annet flyforum og spør hva folkens gjør idag og har tenkt å gjøre i helga! Så får vi prata litt andre ting med hverandre og, kan jo være kjekt : ))) I helga har jeg fri fra jobb (noe jeg har anna hver helg) så den skal gå med på å komme seg i orden i huset. Bor sammen med 3 andre studenter og har bytta rom i huset, så nå er det litt innkjøp av møbler, skruing av flatpakka greier opp og styre litt i heimen. Ugh! Men blir så bra når man blir ferdig : ) Da blir det pizza og brus og film, sånn blir min fredags kveld : ) Noen som skal gjøre noe litt mer spennende i helga? ; ) Siter
Frode Skibrek Skrevet 2. september 2011 Skrevet 2. september 2011 Skal av en eller annen avsindig grunn feire noe jeg bare har feiret tilsvarende av to ganger tidligere i livet.... Hva det er kan dere pent pokker meg klare å finne ut av sjæl..... God helg EDIT: Innlegg nr 2016 :-P hehe Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 2. september 2011 Skrevet 2. september 2011 Hei og god helg Agnor. Trivelig tråd. Bra bra. Tja hva skal man finne på i helga tru? Skogen på øversida av huset er nå skogen lagt ned og kappet opp, båret inn i skålen og flishuggern er avtalt lånt neste fredag sammen med traktor for å flise opp ca 20 kubikk med greiner slik at det blir orden i bushen. Nytt elektrisk annlegg på klesrommet til kona er ferdig og Ok. Handleliste til helga er sjekket ut Ok. Plenen klippet og funnet Ok. Turnusen er dobbeltsjekka slik at man er dobbeltsikker på at man ikke skal jobbe. Ok Fall City og Anchorage X er instalert. Ok. Norske paint fra Pasi til Starfighteren er lagt inn. Ok. Pc`en er defragmentert Ok. Mobilen er desverre strømtom.. Veldig Ok. Og kona jobber dagtid i hele helga. Ok. I alle dager hva skal jeg finne på tru?? Siter
Bjørn Petersson Skrevet 2. september 2011 Skrevet 2. september 2011 Plenen klippet og funnet Ok. ... Mobilen er desverre strømtom.. Veldig Ok. :grin: Godt at du fant plenen! Selv skal jeg på jobb i morgen, før jeg skal ut på lørdagen for "et par pils". Søndagen er fri, og PCen er defragmentert. Hangover og FS er en sikker vinner! Siter
TOS Skrevet 2. september 2011 Skrevet 2. september 2011 Tja...helga går vel med til oppussing av kjøkkeninnredning, plenhogging (har ikkje blitt klipt på snart to mnd). Og så blir det vel litt snekring av vedskjul, sette opp ein vegg i gangen på loftet, inn med ny dør...slikt som alle gjer ei helg i september :grin: Siter
Agnor Bertheussen Skrevet 2. september 2011 Forfatter Skrevet 2. september 2011 Hangover og FS er en sikker vinner! Det kan jeg tro Siter
Agnor Bertheussen Skrevet 2. september 2011 Forfatter Skrevet 2. september 2011 Skal av en eller annen avsindig grunn feire noe jeg bare har feiret tilsvarende av to ganger tidligere i livet.... Hva det er kan dere pent pokker meg klare å finne ut av sjæl..... God helg laugh EDIT: Innlegg nr 2016 :-P hehe Grattis;D Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 2. september 2011 Skrevet 2. september 2011 Det finnes en "endreknapp", Agnor Dobbeltpost er det mange som ikke liker Siter
Christian Paulsen Skrevet 2. september 2011 Skrevet 2. september 2011 Fikk nesten julestemning av starten på listen din Øyvind... :cool: Helgen er FRI!!! [size:14pt]Enten; [/size] skal tiden brukes til å nærmere lokalisere og utbedre en liten oppdaget vann-inntrengning under el-sentralen på bilen. Og med det altså forhindre at komfort-enheten kortslutter (mer) og ruller ned viduer, slår på kupe-lys, og låser opp dører nattestid, og på sin ville ferd tar livet av et par andre elektronikk styringsenheter, samt at vannet videre suges inn i bremsekraftforsterkeren og videre via vakumslanger inn i innsuget hvor det entrer syliderne og gir motoren hydrolock så alle rådene bøyer seg og motor må skiftes, og hvor hydrolock-bråstoppen via Murphy's lov gjør at kjedet på konuser i automatgirkassen sklir og riper dem opp, slik at spon havner i ventilhuset og ødelegger styringsenheten slik at både automatgirkassen, ventilhus, og girkasse-styreenhet, må skiftes sammen med motoren, komfort-enheten, og de to andre elektronikk-boksene, på mandag... [size:14pt]Eller;[/size] jeg skal fly og kose meg med å bli mer kjent med NGX, kanskje en tur til nye PANC... Klarer ikke velge, hva ville dere gjort? :confused: God helg! Siter
Agnor Bertheussen Skrevet 2. september 2011 Forfatter Skrevet 2. september 2011 Ja, vet om den, nå når du nevnte det ; ) God helg, Reidar Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 2. september 2011 Skrevet 2. september 2011 Takk det samme, Agnor! Og takker for en fin tråd Siter
Sandro Stanojevic Skrevet 3. september 2011 Skrevet 3. september 2011 Da har jeg vært på Rått og Råde, som var fantastisk bra!!! Så blir det litt grilling senere idag Siter
Benjamin Hennes Skrevet 4. september 2011 Skrevet 4. september 2011 Har ikke skjedd mye spesielt denne helgen bortsett fra en liten tur på fotballbanen... I dag er planen å dra i et besøk for å feire kusinen min sin 20-års dag Siter
Lars B. Frostad Skrevet 4. september 2011 Skrevet 4. september 2011 Siste pakking og forberedelse gjøres, starter i ny jobb i neste uke. Tidl. var det arbeid på dansk båt (DFDS Seaways mellom Oslo og København), så litt på svensk båt i Viking Line. Nå fast heltidsstilling ombord på Color Line sin rute mellom Oslo - Kiel: "M/S Color Fantasy". Hvor forsvant forresten fredagen og lørdagen mon tro? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.