Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan si det at med continentals nye Business/first-seter til USA, kommer du til å synes at det er trist å komme frem :)

 

Har flydd begge deler tur/retur USA, og må si det at det er hipp som happ. Fordelen med Continental er at de går rett fra Oslo til New Ark, der det er connections til stort sett hele USA (Utennom Alaska og Hawaii).

Skrevet

Har flydd begge deler tur/retur USA, og må si det at det er hipp som happ. Fordelen med Continental er at de går rett fra Oslo til New Ark, der det er connections til stort sett hele USA (Utennom Alaska og Hawaii).

 

1. SAS flyr direkte til Newark de også, og de er i samme allianse så man har de samme forbindelsene.

2. COA har connection både til Hawaii (HNL) og Alaska (ANC) fra EWR.

Skrevet

330 over 757 anytime. Jeg har kjente som har fløyet CO til USA, og de var ikke akkurat imponerte. Jeg vet at CO oppgraderte sitt business class produkt (seter, etc) det øyeblikket SAS gikk inn på ruten, men om de gjorde noe bak gardinen vet jeg ikke.

Skrevet

Har aldri fløyet med Conti, men har endel turer med begge flymaskinenene som passasjer, også fra Europa til USA t/r. Men valget ift. å ha det behageligst mulig på overfarten mhp. faktorer som støynivå og en romslig lys moderne kabin, er i hvertfall valget for meg verdens enkleste i favør av A330'n. :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...