Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er tiden inne folkens.

Sommerferien er over for de fleste. Vi har en MP server oppe og går.

Før vi går over til å utforske Central Rocky Mountains utover høsten, drar vi først til kjente trakter i PNW.

Oppmøte klokken 1900 på Orcas Island KORS

Der flyr vi i samlet flokk til 2WA1 Diamond Point.

Et lite hopp til WA45 Olympia Field. (Velegnet for sjøfly)

KCMW Cushman Meadows for en kaffepause, før vi avslutter turen med å fly til KHQM Bowerman ute ved kysten.

Bowerman er freeware og finnes her.

Beregnet tid i kveld ca 2 timer. Beregn nok fuel for 130NM med takeoff og landinger.

På denne turen er alle fly fra Carenado godkjent, og Aerosoft Beaver. Milviz C310 er ikke MP kompatibel, så denne utgår.

TeamSpeak 3 er et krav. IP: 67.222.46.54

Passord for server får man på TS.

Ta med godt humør og god flyskikk. Ikke snike på approach og si ifra om hva du gjør slik at vi unngår konflikter.

Skrevet

Da er MP-sesongen åpen igjen. Bra rute Paul-Andre. Ønsker alle "veteraner" og "rookies" velkommen til hyggelig samvære på søndagskvelden.

Vil bare legge til at headsett med mic. kan være en fordel. Har du ikke vært med på dette før vil jeg være på TS fra ca. kl. 18 hvis det er noe dere måtte lure på.

• Premium Medlem
Skrevet

Aaah endelig, kaffen er kokt, brillene er pusset og PCen grundig defragmentert. Sommeren henger enda litt igjen rundt fjellene, men nå taper jeg svarte søppelsekker over vinduene og spikrer et skilt med "ikke forstyrr" på ytterdøra. Da gjenstår det bare å velge flymaskin, og jeg ankommer enten med Bushwagon eller C210 :) .

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...