Tom Knudsen Skrevet 25. august 2011 Skrevet 25. august 2011 Dette er sykt avhengighet, jeg og kjerringa sitter på hver sin maskin nå å styrer fly og cargo som bare f.. Prøv selv http://skyrama.bigpoint.com/ Siter
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 25. august 2011 Skrevet 25. august 2011 Spilte det veldig mye før, spiller litt mindre nå Er i nivå 13 og har rundt 15 Rama-XS-Quickie, 2 cargofly, 3 hughes, 5 Rama-XS-Turbo, 3 Rama-Explore og 2 Rama-M-Turbo. Legg meg gjerne til, jeg sender masse fly! Heter ErikBru Siter
Timmy Brandt Skrevet 27. august 2011 Skrevet 27. august 2011 Satt 30min: "your radar has detected an aircraft" - Land - Fuel - Take off "your radar has detected an aircraft" - Land - Fuel - Take off "your radar has detected an aircraft" - Land - Fuel - Take off "your radar has detected an aircraft" - Land - Fuel - Take off "your radar has detected an aircraft" - Land - Fuel - Take off "your radar has detected an aircraft" - Land - Fuel - Take off Siter
Mads Hjemmen Skrevet 27. august 2011 Skrevet 27. august 2011 Ja, litt sånn jeg følte også! Kan man forresten flytte ting når man har satt det et sted? Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 27. august 2011 Skrevet 27. august 2011 Man kan fint flytte ting rundt omkring ja. Gikk lei etter 4 timer. Siter
Christian Zhang Skrevet 27. august 2011 Skrevet 27. august 2011 Trykk på lager også flytt, da trykker du på den tingen du vill flytte Siter
Mads Hjemmen Skrevet 27. august 2011 Skrevet 27. august 2011 ahhh.. Forslag til effektiv måte å tjene spenn? Tom, hva heter du i spillet? :grin: Siter
Tom Knudsen Skrevet 27. august 2011 Forfatter Skrevet 27. august 2011 Du tjener penger ved å sende fly til nye destinasjoner, sender du også fly til de du allerede har flydd til fra før.. Husk også å bygge ut med ulike flyplass item som gjør at du får flere og flere passasjerer. Husk også å besøke dem du sender fly til for å plukke opp nye fly.. Du tjener også penger på cargo.. Er nå level 8 men snart 9 Jeg heter tknudsen på spillet, men har ikke funnet ut hvordan man søker annet enn å sende en mail ved invite, søk på post@tknudsen.com om nødvendig så skal jeg legge dere til.. Anyway, back to the game Siter
Christian Zhang Skrevet 27. august 2011 Skrevet 27. august 2011 Det vet jeg. Trykk på legg til venn også kan du skrive inn brukernavnet under og trykk send Siter
Mads Hjemmen Skrevet 27. august 2011 Skrevet 27. august 2011 MadsHjemmen er mitt navn i spillet hvertfall Siter
Mads Hjemmen Skrevet 28. august 2011 Skrevet 28. august 2011 Veldig avhengighetsskapende.... MEN Hvordan får jeg folk til å handle i taxfree? Ingen vil handle der? Siter
Tom Knudsen Skrevet 30. august 2011 Forfatter Skrevet 30. august 2011 Jammen ikke sikker, men tror du må skaffe deg slike ting som taxi, buss osv.. Har du taxfree butikk da. Siter
Morten Nelson Skrevet 30. august 2011 Skrevet 30. august 2011 Hver gang et cargofly lander har det med seg taxfree-varer. Det blir solgt 1 per pax etter det, så de forsvinner fort. Siter
Mads Hjemmen Skrevet 30. august 2011 Skrevet 30. august 2011 Ja, skjønte det her en dag jeg og! Gøyalt spill, avhengighetsskapende... MEN man blir fort lei... makes no sence at all... Siter
Morten Nelson Skrevet 30. august 2011 Skrevet 30. august 2011 Det er noe å gjøre mens man ligger på cruise. Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 30. august 2011 Skrevet 30. august 2011 Forferdelig kjedelig etter en time i strekk.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.