Skrevet 25. august 2011 13 år Dette er sykt avhengighet, jeg og kjerringa sitter på hver sin maskin nå å styrer fly og cargo som bare f.. Prøv selv http://skyrama.bigpoint.com/
Skrevet 25. august 2011 13 år Spilte det veldig mye før, spiller litt mindre nå Er i nivå 13 og har rundt 15 Rama-XS-Quickie, 2 cargofly, 3 hughes, 5 Rama-XS-Turbo, 3 Rama-Explore og 2 Rama-M-Turbo. Legg meg gjerne til, jeg sender masse fly! Heter ErikBru
Skrevet 27. august 2011 13 år Satt 30min: "your radar has detected an aircraft" - Land - Fuel - Take off "your radar has detected an aircraft" - Land - Fuel - Take off "your radar has detected an aircraft" - Land - Fuel - Take off "your radar has detected an aircraft" - Land - Fuel - Take off "your radar has detected an aircraft" - Land - Fuel - Take off "your radar has detected an aircraft" - Land - Fuel - Take off
Skrevet 27. august 2011 13 år Ja, litt sånn jeg følte også! Kan man forresten flytte ting når man har satt det et sted?
Skrevet 27. august 2011 13 år ahhh.. Forslag til effektiv måte å tjene spenn? Tom, hva heter du i spillet? :grin:
Skrevet 27. august 2011 13 år Forfatter Du tjener penger ved å sende fly til nye destinasjoner, sender du også fly til de du allerede har flydd til fra før.. Husk også å bygge ut med ulike flyplass item som gjør at du får flere og flere passasjerer. Husk også å besøke dem du sender fly til for å plukke opp nye fly.. Du tjener også penger på cargo.. Er nå level 8 men snart 9 Jeg heter tknudsen på spillet, men har ikke funnet ut hvordan man søker annet enn å sende en mail ved invite, søk på post@tknudsen.com om nødvendig så skal jeg legge dere til.. Anyway, back to the game
Skrevet 27. august 2011 13 år Det vet jeg. Trykk på legg til venn også kan du skrive inn brukernavnet under og trykk send
Skrevet 28. august 2011 13 år Veldig avhengighetsskapende.... MEN Hvordan får jeg folk til å handle i taxfree? Ingen vil handle der?
Skrevet 30. august 2011 13 år Forfatter Jammen ikke sikker, men tror du må skaffe deg slike ting som taxi, buss osv.. Har du taxfree butikk da.
Skrevet 30. august 2011 13 år Hver gang et cargofly lander har det med seg taxfree-varer. Det blir solgt 1 per pax etter det, så de forsvinner fort.
Skrevet 30. august 2011 13 år Ja, skjønte det her en dag jeg og! Gøyalt spill, avhengighetsskapende... MEN man blir fort lei... makes no sence at all...
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.