Skrevet 23. august 2011 13 år Mentor Daniel Larsen og jeg ønsker velkommen til min OTS utsjekk på ENGM_TWR torsdag 25/8 kl 20-22. Vi trenger en APP eller CTR som overliggende ATC. Dersom Andreas blir klar for OTS på ENGM_APP etter treningen onsdag, regner jeg med at han tar ENGM_APP på torsdag. I så fall blir det dobbel OTS - og da trenger vi en CTR som overliggende. Vi ønsker alle piloter velkommen til Gardermoen torsdag fra kl 20 og utover!
Skrevet 24. august 2011 13 år Da blir det dobbel OTS i morgen Jeg får min utsjekk samtidig med Jens Leo fra kl 20-21.45 lokal. Hjertelig velkommen folkens!
Skrevet 25. august 2011 13 år Dette blir bra! Alltid en fordel å samkjøre OTS-utsjekker Bare å ta en tur innom både IFR og VFR - velkommen skal dere være
Skrevet 25. august 2011 13 år Forfatter Ja da har jeg også bestått OTS Takk til alle som fløy! Og gratulerer til deg Andreas!
Skrevet 25. august 2011 13 år Gratulerer så mye begge to! Btw, jeg liker din amerikanske uttale, Andreas :cool:
Skrevet 25. august 2011 13 år Forfatter Takk for gratulasjonene. Veldig bra trafikk i dag Likte spesielt Norshuttle Lima Alfa Lima
Skrevet 25. august 2011 13 år Gratulerer så mye begge to ! Likte spesielt Norshuttle Lima Alfa Lima Norshuttle Lima Alpha Charlie* :grin: Var like før det kom noen norske gloser ett par ganger der ja, ikke lett å fly med andre callsign når man kun har fløyet som Norshuttle :blush:
Skrevet 25. august 2011 13 år Gratulerer til dere begge, da har vi styrket staben på Gardermoen ennå en gang
Skrevet 26. august 2011 13 år Gratulerer med utsjekk! Mye trafikk og som overliggende savnet jeg bare en flightplan kontroll på en outbound! Bra nivå og well deserved MA utsjekk. For det heter jo ikke OTS lengre
Skrevet 28. august 2011 13 år Takk skal dere ha, og særlig til deg, Even! Jeg tror Werner var fornøyd med det du har lært meg.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.