Erik Thomas Nerland Skrevet 19. august 2011 Skrevet 19. august 2011 Hei. Hver gang jeg starter FSX får jeg opp feilmeldingen: An error occured while attempting to activate the product. The problem may be due to an incomplete installation of the application. Reinstalling the application mey resolve the problem. Dette har jeg gjort fler ganger nå, og samme beskjeden kommer. Jeg kommr inn i FSX men Multiplayerknappen mangler, og mange av mine add-ons virker ikke sammen med FSX. Er det noen som har erfaring med dette problemet som kan hjelpe? Takker på Forhånd Siter
Henrik Bergman Skrevet 19. august 2011 Skrevet 19. august 2011 har selv hatt dette problemet.. sendte en mail til microsoft, og ble ringt opp av en kar som fulgte meg igjennom noe oppsett på pcen og greier (som jeg ikke kan i hode etterpå.. ) også funka det Siter
Erik Thomas Nerland Skrevet 19. august 2011 Forfatter Skrevet 19. august 2011 Takk skal gjøre dette Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.