Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Var den heldige(?) vinner/testkanin av våre nye pdaer på jobb. Etter at it-fyren hadde knotet med Galaxy S'en, fikk jeg overta som forsøkskanin på den nye versjonen av SpeedyCraft på jobb. Imidlertid så greide jo selvfølgelig it-fyren å registrere sin gmail konto på dingsen, så da kommer jeg meg ikke inn på market! Noen som vet om det går ann å skifte gmail kontoen uten å resette greia? Er ett helvettes styr å sette opp det der SpeedyCraft visstnok.

På forhånd takk :)

Skrevet

Skulle vel gå ved å gjenopprette fabrikkinnstillingene hvert fall, slik at den fremstår som den var da den var ny og uåpnet.

Programmer - Instillinger - Personlig

Programs - Settings - Privacy

Skrevet

Å fjerne en gmail-konto fra telefonen som har apper installert innebærer dessverre at telefonen må gjenopprettes til fabrikkinnstillingene.. Dette inkluderer "full wipe" av alle apper og lignende.. Tror ikke det gjelder SD-kort og eventuelle bilder der, man ta backup i tilfelle.. Mye av årsaken til dette er nok å hindre at kompisen din logger inn på telefonen din og laster ned en app som han har kjøpt, for så å logge ut igjen så har du fått en "gratis" betalingsapp fra han..

Skrevet

Hei,

Dersom det er Galaxy S2, må du kjøre en hard reset. Dette gjør du på følgendemåte:

Måte 1:

Programmer -> Instillinger -> Privat -> Fabrikksdata nullstill. Velg å formatere USB lagring, og nullstil telefon

Måte 2:

Åpne telefondelen, og tast inn følgende: *2767*3855#, Trykk ring.

Ha en fin dag :)

Skrevet

Hvis SpeedyCraft ligger på SD, intern eller ekstern, så er det ikke verre enn å ta en backup av mappen den ligger i, resette telefonen og legge inn din egen gmail, for så å gjenopprette backupen.. Om ikke SpeedyCraft har noe spesielt oppsett i systemfiler og sånt, men at alt ligger i den mappa så skal det funke.. Jeg mener på at om SpeedyCraft krever å modifisere noe i systemopplegget så krever det også en rootet telefon.. Om den ikke er rootet, så skal det være greit..

Edit: Eventuelt bruk "Titanium backup" :)

Skrevet

Bare å koble til med USB det.. :) Men det kommer jo så klart an på hvordan den er satt opp.. Men du kan jo legge til din egen gmail ved siden av hans, skru av all syncing på hans gmail, og slå på syncing på din.. Da skal Market funke fint og du kan laste ned hva som helst.. :)

Skrevet

Husker ikke hvordan det var med passord og sånn når kona tok over min Nexus S når jeg kjøpte meg Galaxy S2. Men uansett så står kontoen min som linket på hennes telefon fortsatt, men all syncing er slått av, deretter kommer hennes konto som har syncing aktivert.. Funker helt fint, og alt jeg kjøper i market på min telefon er også tilgjengelig i hennes market via min konto, men hun må da manuelt installere det siden den ikke synkroniseres.. Hver gang hun gjør noe på telefonen sin som innebærer at det kan linkes med konto, så spør den hvilken konto hun vil bruke, så det er helt enkelt og greit.. :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...