Andreas Stangenes Skrevet 17. august 2011 Skrevet 17. august 2011 Kjenner det kribler litt i fingrene etter å ta noen flyturer i pnw sammen med andre i low and slow. Er det en aktiv multiplayer server som er oppe og går? Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 17. august 2011 Skrevet 17. august 2011 Kom deg på ts serveren, så er det gledelig noen som setter opp :-) Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 17. august 2011 Moderatorer Skrevet 17. august 2011 Han kom der og dermed er han kvalifisert for å kjøre MP server selv i begrenset omfang da han har litt slow linje så er litt begrensninger på hvor mange som kan henge seg på Bare å huske at ingen simconnect programmer må være aktive under session :cool: Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 21. august 2011 Moderatorer Skrevet 21. august 2011 Har en Mp session på gang nå på KMSO for de som er intressert Vi flyr Beaver low and slow Ip adresse fås på Teamspeak Siter
Andreas Stangenes Skrevet 21. august 2011 Forfatter Skrevet 21. august 2011 Jeg skulle gjerne blitt med men jeg sitter på oslo approach i kveld (trening). Kos dykk. Jeg blir gjerne med neste gang. Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 22. august 2011 Skrevet 22. august 2011 Hei, jeg regner med og ha server oppe og kjøre ila ca 14 dager. Da blir det litt endringer, dvs du må installere en liten snutt som gjør at du kjennes igjen og du vil aldri få problemer med og finne server etc. Den er på din maskin uansett router og leverandør, ref alle problemer tidligere. Det fine med en slik løsning er at du ikke kan sende av gårde en haug med komunikasjon som skader opplevelsen for andre. Det blir bare bråk hos deg selv....:-) det som jeg har testa en stund er Hub and Spoke VPN, som gjør at vi filtrerer det du sender, med dette blir det stabilt for alle. Test periode kan bli alt i fra neste uke, for en liten gjeng, dette er for og gjøre seg noen erfaringer med diversse addon....il be back Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 22. august 2011 Skrevet 22. august 2011 Høres veldig spennende ut Geir. Forhåpentligvis vil den rusle å gå uten di samme kjedelige problemer som sist gang. Lykke til. Gleder meg. Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 23. august 2011 Skrevet 23. august 2011 Jupp, jeg kjører en liten vpn og vet om en del av packets som ikke skal igjenom, men dette vil jo være nytt for nye fly. Men har kjørt wireshark en stund nå, så vet litt om hvor det er. Så langt virker ihvertfall dette posetivt, spessielt for de som har hatt store problerer med telenor etc.... Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 26. august 2011 Skrevet 26. august 2011 I kveld skal vi teste 737NGX på den nye strukturen, håper vi har noe possetivt og melde ila helga. Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 26. august 2011 Skrevet 26. august 2011 Da har jeg og Kjetil flydd lit PMDG på MP, det funker bra det gitt så langt. Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 26. august 2011 Moderatorer Skrevet 26. august 2011 Høres bra ut dette Geir , hva med å teste ut sammen med"Ingrid" i USA i morgen eftan skal visst bli litt heawy weather der New York gjør klar for stormen Siter
Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 27. august 2011 Skrevet 27. august 2011 Herlig Geir Ove , gleder meg til når serveren er oppe å kjører :) Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 27. august 2011 Skrevet 27. august 2011 Vi kan godt fly mp i dag, men det må bli på gammel server, jeg ønsker og ha alt 100% ferdig, og ikke ha masse klienter inne før alt er 100. Slik det blir nå må du installerer en liten snutt på pc din, denne lager en tunnel til server, så det spiller ikke noe rolle hvor du er , tenker på routere , leverandører etc. Med en sånn løsning har jeg kontroll på hva som sendes fremm og tilbake, da blir tjenesten mere stabil, og ikke minst den vil fungere like godt for alle. Så slipper vi også uvedkommende inn på server. Jeg kan fyre igang den gamle serveren i kveld... Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 27. august 2011 Skrevet 27. august 2011 Noen som gidder og teste og se om de kommer seg inn på den gamle mp serveren...adressen står på www.flightsimlan.com Fint om noen gir meg en sms om det ikke funker 99410864 Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 27. august 2011 Skrevet 27. august 2011 Da er server oppe og går igjen, det er den gamle serveren. Men med bedre oppløsning på været som sendes. Passord får dere av Robert eller Fred på teamspeak. Siter
Fred Solli Skrevet 27. august 2011 Skrevet 27. august 2011 Teamspeak til MP'en finner du på 67.222.46.54 Du finner oss under Norwegian FSX Multiplayer. Siter
Fred Solli Skrevet 27. august 2011 Skrevet 27. august 2011 Er ute og flyr på østkysten av USA akkurat nå. Nydelig vær Irene har laget her borte Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 27. august 2011 Skrevet 27. august 2011 Heftig skylag ja. Litt vind er det og Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 27. august 2011 Skrevet 27. august 2011 Ja hva synes dere om vær detaljene som kom fra severen i dag? Siter
Fred Solli Skrevet 27. august 2011 Skrevet 27. august 2011 Det ser bra ut med skyer og vind, men temperaturen i høyden stemmer ikke. 23 grader på 25000 ft. Ikke bra når du flyr PMDG som er så nøyaktig simulert at du ikke får nok throttlepådrag. Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 27. august 2011 Skrevet 27. august 2011 Okei, jeg stikker opp i høyblokka og hopper nå..... Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 27. august 2011 Skrevet 27. august 2011 Fint om vi lar NGX 373 stå så lenge, i kveld, fucket den opp vær generator, og etterhvert også md11 på samme server. Jeg har restartet nu....tut og kjør Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 28. august 2011 Skrevet 28. august 2011 Ok, ta med 737 også da :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.