andreas nærbø Skrevet 17. august 2011 Skrevet 17. august 2011 Hei HAr vert på Rhodos før. Familien ( Mor,Far og bror) har lst og prøve noe nytt ? JEg har veldig lyst og prøve og reise ut ifra England helst LGW(Gatwick) da Norwegian flyr der. Så lurer på om noen har tips med Thomson eller ? Har sett på dette Blue Sky Hotel Bare og komme med tips NB! Ikke Sunwing Resort Kallithea. Har vert på det hotellet 2 ganger og vi begynner og bli lei av det og vi vil (hvertfall jeg) prøve noe nytt Andreas Siter
Henrik Simonsen Skrevet 17. august 2011 Skrevet 17. august 2011 Har aldri testet Easyjet, men har selv veldig lyst! De flyr fra Gatwick til Rhodos Hva med å teste de? Så gir du meg rapport etterpå Siter
Emil Topstad Skrevet 17. august 2011 Skrevet 17. august 2011 Om det er snakk om en normal chartertur her, som jeg får intrykk av at det er. Så er det vel veldig mye billigere og bestille hos en av de norske reiseselskapene. Men det er jo opp til dere. Skal dere på "langtur", da er det nok lettere å legge reiseruten om London, eller en anne stor by i Europa. Om dere vil prøve noe nytt, så er det jo veldig mange andre øyer i Hellas dere kan velge mellom. Har selv vært i Hellas 3 ganger, og en gang på Kypros. (som jeg forbinner med Hellas.) Men aldri på samme øy. Ingen øyer er like, det er det som er så fint med å reise i Hellas. Og som vi pleier å gjøre, hold dere unna de store turist områdene. Da ser dere så mye mer, enn det dere ville sett rundt den store "all inclusive fabrikken". Lykke til og god tur! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.