Skrevet 16. august 2011 13 år Er FLG 12 fastsatt til 16 - 18 Mars? Tenkte å bestille flybilletter i dag, da SAS har halvpriskampanje !!
Skrevet 16. august 2011 13 år Bare å bestille, men jeg vet det jobbes med rabatter på flyreise om dagen Ditt valg selvsagt!
Skrevet 16. august 2011 13 år Forfatter 760,- tur/retur fredag - søndag. Kr.sund Oslo. Billgere kan det vel ikke bli? Jo, da bestiller jeg
Skrevet 16. august 2011 13 år Forfatter Ble dyrt lell dette. Kona og noen barn ville også ha ei Oslohelg..... Da kommer Birger til FLG 2012!!
Skrevet 16. august 2011 13 år Noen som kan svare på om det er partall eller oddetallshelg? Har ikke fancy calender med ukenr. Er det partall er jeg med for sure!
Skrevet 16. august 2011 13 år Noen som kan svare på om det er partall eller oddetallshelg?Har ikke fancy calender med ukenr. Er det partall er jeg med for sure! Primtall... http://www.timeanddate.com/norsk/kalender.html?year=2012 Uke 11
Skrevet 16. august 2011 13 år Primtall er tall som kun er delelige med 1 og seg selv :grin: (Uten at det blir et desimaltall såklart) For de under 26. Så selger også sas billige ungdomsbilletter. Fikk opp kun dyrere billetter når jeg søkte på ungdomsbiletter ? (TRD-OSL)
Skrevet 17. august 2011 13 år Forfatter Tror ikke U-billetter er med i kampanjen. Fikk selv Kr.sund - Oslo for 764,- og da reiser jeg "medstrøms" Ikke noe Odde tider her nei. Siste fly på søndag er jo stort sette fulle. Så jeg er godt førnøyd.
Skrevet 1. oktober 2011 13 år Drar denne opp igjenn. Når kommer det informasjon om FLG ? Tenker da på når de åpner dørene osv
Skrevet 1. oktober 2011 13 år Hei, info på helt nye web sider kommer 1 nov. Men i og med at jeg har en liten finger med i spillet her, åpner dørene kl 17 søndag.
Skrevet 1. oktober 2011 13 år Ja årets flg er bare en time, fra søndag 17 til 18....neida, jeg mente jo så klart freddan.....:-)
Skrevet 1. oktober 2011 13 år Ja årets flg er bare en time, fra søndag 17 til 18....neida, jeg mente jo så klart freddan.....:-) :grin: Jeg kommer nok om jeg "finner" en verge (vil ikke ha med pappa :whistle:) , har flere på lista, men er jo enda et halvt år (:cry:) igjen.
Skrevet 5. oktober 2011 13 år Kommer kanskje jeg også Håper det er noen som kan verge for meg ? Om jeg reiser bort får jeg nok med meg Erik Bru og company
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.