Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Hei. Prøver å instalere et fly , men zip filen inneholder en PTP fil, som er uleselig. Hvordan får jeg plassert dette i cfg filen? og hvor skal den utpakkede PTP filen legges?

Noen som vet dette?

Skrevet

Det følger med en livery manager software som kan lese ptp filene og installere liveriene.

Sjekk side 126 i Introduction Manual

Skrevet

Hva er det for fly du prøver å installere! Original PMDG 737NGX inneholder inga slike filer!!! Det ER en kjøpt utgave fra PMDG regner jeg med. Er det en livery eller......

Skrevet

Alt er mulig, men vi må ikke bli helt hysteriske i heksejakten heller.

Liveries til NGX kommer jo sant nok som en .zip-mappe med innhold i det "uleselige" formatet PTP og uten noe forklaring hverken i mappen eller selve download-siden, så er ikke så veldig rart hvis noen spør om akkurat den syns jeg.

Alle tidligere PMDG har jo bare vært å kjøre filen man laster ned, nå nye drakter skal på, så jeg har en viss sympati med forvirringen hvis noen er forvirret.

Du finner liveri-manager i startmenyen i Windows, under PMDG Ketil. :)

Skrevet
Det følger med en livery manager software som kan lese ptp filene og installere liveriene.

Sjekk side 126 i Introduction Manual

:grin: :grin:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …