Gå til innhold

Hva, og hvor skal du begynne på torsdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På Torsdag skjer det lite, men på Fredag blir det arbeidsintervjuv "sørpå" før kursen settes mot Tuv (Hemsedal) og Paragliderkurs som starter Lørdag. Jeg har ferie! :grin:

... har et håp om å slippe unna kassa-jobben i Coop før jul... :whistle:

Skrevet
Som Nettbuss Norges første 18 åring som har lærlinge kontrakt, begynner jeg i slutten av september. (Muligens også Norges første, men det kan jeg ikke si sikkert.)

Haha, hørtes jo artig ut! Hva slags opplæring starter du med da? Kun busskjøring? Lykke til!

Skrevet

Jeg begynte på et 2-årig Master of Science program innen Computer Science ved Høgskolen i Narvik tirsdag denne uken. Hovedsaklig er det en påbygning av Bachelorgraden jeg allerede har innen ingeniørfag/spilldesign, og fokuset blir hovedsaklig lagt rundt avanserte matriseoperasjoner og annen lineær algebra samt simulatorprogrammering/AI-programmering/spilldesign/OpenGL/3D-modellering etc. Tungt studie med høg strykfaktor, men veldig interessant! :D

Skrevet
avanserte matriseoperasjoner og annen lineær algebra samt simulatorprogrammering/AI-programmering/spilldesign/OpenGL/3D-modellering etc. Tungt studie med høg strykfaktor, men veldig interessant!

Enig :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...