Skrevet 14. august 2011 13 år Frigitt et av leggene på 737 NG filmen jeg gav ut for et knapt år siden i forbindelse med NGX releasen. Her kan man snappe opp et par tips, samt nyte god stemning i cockpit sørover i Europa i 720. Enjoy the cockpit ride!
Skrevet 14. august 2011 13 år Takk for videosnutten! Artig å se en norsk cockpit video. Og ja, den passet veldig bra i disse NGX tider --------- Øystein
Skrevet 17. august 2011 13 år Agnor, er det fortsatt muligheter for å få kjøpt cockpit-filmen du lagde?
Skrevet 18. august 2011 13 år Jeg kjøpde denne DVD filmen for etpar måneder siden...blir aaaldri lei av å se på den hehe
Skrevet 24. august 2011 13 år Åja, men når du bare klikker på dvd-filmer, så står det midlertidig utsolgt. Derfor jeg lurte. Men når jeg gikk "inn" på Norwegian 737-800 stod det 5+ på lager
Skrevet 30. august 2011 13 år Bestilte filmen søndags kveld, fikk den i dag. Skal se på den nå. Great service
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.