Emil Topstad Skrevet 14. august 2011 Skrevet 14. august 2011 Hei! Jeg har startet et nytt selskap på FSAirlines, Air Manchester. Pr nå er vi 3 som flyr, og jobber med og få selskapet opp. Vi har codshare flyginger med et annet VA. Og er i kontakt med 3 andre. Vi har base i Manchester, og en begynnende base på Tegel flyplassen, utenfor Berlin. Vi ser etter fler som vil fly og delta i Air Manchester. Ser også etter en person som kunne tenke seg og ha ansvar for basen vår i Berlin. Følgenge flåte vi har pr nå: 2stk B737-800. 1stk B747-400. Vi har også noen langturer, for de som ønsker det. Et VA er teamarbeid fra A til Å. Er du interessert, er du velkommen! Ser også etter en eller flere som kunne tenke seg og lage en paint! Siter
Kyrre_Andersen Skrevet 15. august 2011 Skrevet 15. august 2011 Hei! Dette hørtes litt spennende ut! Jeg kan bidra iallfall med flyging:) Hvordan kan jeg søke? Jeg er registrert som FSAirlines bruker.. Mvh Kyrre Andersen Stavanger Siter
Emil Topstad Skrevet 15. august 2011 Forfatter Skrevet 15. august 2011 Du er velkommen Mathias! Kyrre: Etter du har registrert deg, søker du opp Air Manchester, så skal jeg godta deg. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.