Andreas Stangenes Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 Da inviterer Even Rognlien og undertegnede til ny online trening på Oslo Approach. Det er siste planlagte trening før utsjekk, så kom igjen og gi meg en trøkk Vi sees i lufta *hever kaffekoppen* Siter
Jens Leo Iversen Skrevet 11. august 2011 Skrevet 11. august 2011 Hvis min mentor er klar på søndag tar jeg en trening på ENGM_TWR fra kl 20 til 22! SISTE: Mentor er klar - da blir det action på ENGM søndag kl 20! Siter
Andreas Stangenes Skrevet 13. august 2011 Forfatter Skrevet 13. august 2011 Den er god, Jens! See you there Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 13. august 2011 Skrevet 13. august 2011 Oslo Control, dere sku bare laget v-route event ut av det nå for å få det ønskede trafikktrykket Vel jeg har da forsøkt å hive ut en v-route advertisment i event calendar. Så får vi se om den går igjennom før kvelden. Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 14. august 2011 Skrevet 14. august 2011 For sent å endre siste post, men sku bare nevne at jeg laget eventpost utfra meldinger om at det er både twr og app kandidatens siste trening og på søndager bør en kjempe litt for å tiltrekke trafikk til et bestemt område! Og annonsen er nå godkjent i v-route systemet. Siter
Andreas Stangenes Skrevet 14. august 2011 Forfatter Skrevet 14. august 2011 Wow tusen takk Anders. Jeg valgte å ikke gjøre det fordi det vanligvis tar ett døgn for å få godkjenning. De var raske denne gangen Igjen - takk! Siter
Christer AH Skrevet 14. august 2011 Skrevet 14. august 2011 Haha.. jeg fulgte med på Euroscope. Kan ikke huske å ha sett så mye trafikk på ENGM i min tid på VATSIM ihvertfall! Det var mektige greier å kontrollere. Vel utført Siter
Jens Leo Iversen Skrevet 14. august 2011 Skrevet 14. august 2011 Veldig bra trafikk! Hektisk og herlig. Når det glipper litt innimellom da skjønner vi at vi har hatt en effektiv trening. Takk til alle som fløy! Siter
Andreas Stangenes Skrevet 14. august 2011 Forfatter Skrevet 14. august 2011 Det var helt sinnsykt med trafikk, og selvfølgelig er jeg kjempeglad for alle som kom å fløy. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke var forberedt på slike trafikkmengder, og nå er jeg totalt utslitt. Det ble nesten litt for mye av det gode... Men nå er kvelden over, og håper at alle koset seg og satte pris på dette lille spontane eventet. Beklager hvis det ble litt surr til tider - jeg hadde kun hatt 2 treninger før dette. Nå skal jeg lufte vettet og bikkja, og så skal jeg lage annonse til neste trening. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.