Tom Knudsen Skrevet 8. august 2011 Skrevet 8. august 2011 I dag fikk jeg endelig kjøpt PMDG, installert og konfigurert. Har nå en maskin og FSX som er perfekt men hva skjer, jo gidder ikke engang starte simmen og langt i fra fly noen sted. Å motivasjon, hvor er du hen? Satte på en cockpit film på dvd-spilleren for å få litt motivasjon, men ga opp etter 10 minutter Å motivasjon, hvor er du hen? Er det ikke kjiipt å ha for mange interesser slik at man til slutt har for mange ting å gjøre at man ikke klarer å velge? [size:14pt]luksusproblem deluxe[/size] Siter
Kai Dreyer Skrevet 8. august 2011 Skrevet 8. august 2011 Dude, det er ett dataspill, ikke noe annet enn det. Siter
Magnus Vie Pettersen Skrevet 8. august 2011 Skrevet 8. august 2011 Pleier å føle det samme. Men min motivasjon kommer som regel tilbake automatisk. Men får altid ett umotivasjons kick når jeg har kjøpt nytt add-on til FSX :crazy: Merklige saker :grin: Siter
Even Rognlien Skrevet 8. august 2011 Skrevet 8. august 2011 Beste medisinen mot manglene motivasjon er å ta pause noen dager, og/eller spotte fly en dag - gjerne med scanner (funker kanskje best for ATC'er) Siter
Henrik Bergman Skrevet 8. august 2011 Skrevet 8. august 2011 japp... har selv slitt med av å gå litt lei iblandt.. og luksusløsningen er å finne noen billigbilletter, og hive seg inn i første fly.. og den litt mildere varianten er som sagt spotting (det funker for meg ) Siter
Tom Knudsen Skrevet 8. august 2011 Forfatter Skrevet 8. august 2011 hmm kjøpte meg nettopp Traxxas E-Maxx 3903 med diverse utstyr, så det blir nok pausen min fremover.. Takk for tips og råd Siter
Mads Hjemmen Skrevet 8. august 2011 Skrevet 8. august 2011 HVORFOR kjøpe NGX når ikke motivasjonen er der? :crazy: Siter
Tom Knudsen Skrevet 9. august 2011 Forfatter Skrevet 9. august 2011 Interessen er der, men motivasjonen er borte.. To forskjellige ting.. Dessuten er den jo fin å se på Siter
Mads Hjemmen Skrevet 9. august 2011 Skrevet 9. august 2011 Hehe, lage tapet og tapetsere en hel vegg! :grin: Siter
Tom Knudsen Skrevet 9. august 2011 Forfatter Skrevet 9. august 2011 hmm god ide, tapetsere dassen så jeg har noe å se på når jeg driter Siter
Lars Kvalø Skrevet 9. august 2011 Skrevet 9. august 2011 Kan male husveggen med motiv:P så har du noe å se på mens du klipper plen? her er mulighetene endeløse:p Siter
Ivar Hestnes Skrevet 9. august 2011 Skrevet 9. august 2011 Her er problemet omvendt. Er hjemme i Norge på ferie, og sikler som en liten unge etter NGX, men datamaskina mi står i Bahrain så må vente en måned til. Så jeg får ikke fyra opp simulatoren i kjelleren engang. Og det e jo det møkkaværet ute, så en sim-tur står høyt i kurs... :crazy: Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 9. august 2011 Skrevet 9. august 2011 På dass har man blad fra øverste hylle på bensinstasjonen, ikke bilder av et fly :whistle: Siter
Tom Knudsen Skrevet 9. august 2011 Forfatter Skrevet 9. august 2011 ha ha, den var god Paul-André Siter
Magnus Vie Pettersen Skrevet 9. august 2011 Skrevet 9. august 2011 Haha. Tok gymlæreren min i å sikle fra øverste hylle på Narvesen en gang Men for noen så er og bilder av fly like opphisende som enkelte blad Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 9. august 2011 Skrevet 9. august 2011 Tapetsere soverommet med bilder av fly, og investere i en bodypillow med flyvertinne på :grin: Siter
Morten Nelson Skrevet 9. august 2011 Skrevet 9. august 2011 Fikk motivasjonen tilbake etter å ha sett gjennom alt av Flying Wild Alaska og Ice Pilots. Kom vel egentlig tilbake etter første episode, men hvorfor stoppe der? Siter
Tom Knudsen Skrevet 9. august 2011 Forfatter Skrevet 9. august 2011 Hvor så du Flying Wild Alaska, den liker jeg Siter
Gjest Egil Johnsen Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 Jeg ble en tid lei av å fly rundt "uten mål og mening". Men en motivasjonsfaktor er jo penger (på godt å vondt). Jeg kjøpte meg derfor Air Hauler og driver nå mitt eget Cargoselskap. Det blir som en simulator over simulatoren. Dette spillet ga en ekstra dimensjon som hjalp mye på motivasjonen (nesten for mye enkelte ganger). Dessverre har PMDG ikke noen Cargo-versjon av 737 (700C) ennå, men jeg satser på å kjøpe en 737-700C når den kommer (håper PMDG kommer med en 700C). Regner med at 700C er kommet i boxed versjon når jeg har tjent opp nok penger. Har nå jobbet hardt i nesten to år for å lease en 757-200 Freighter. Alternativt har man jo FSCaptain (som jeg ikke har prøvd). Det var bare et tips Egil Siter
Morten Nelson Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 Flying wild alaska går på discovery hver tirsdag. Evt på internett hele tiden hvis du gidder å finne det. Siter
Ivar Hestnes Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 jeg har hele serien bortsett fra episode 3. Kan sende dem til deg hvis du vil ha dem Tom. Si fra Siter
Andrew Thomsen Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 Motivasjon? Jo, vi har jo "tvungen motivasjon" :grin: Demotivert til tusen og tilbake, tvinger jeg meg inn i cocpit likevel. Når motorene spoler opp for takeoff, er jeg som regel ikke mer demotivert. Da kommer kriblingen, og jeg lurer på hvorfor i helsike jeg ikke gjør dette oftere. Siter
Andreas Stangenes Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 Tom, jeg forstår godt hva du sier. Jeg har det også sånn av og til. Noen ganger blir jeg faktisk så lei at jeg ikke orker å simme, og det går faen meg ikke over. Kan faktisk ta et halvt år... hehe Men det kommer *alltid* tilbake. Helt siden jeg var liten guttunge har jeg vært forelsket i fly. Men så har jeg et liv og en jobb som krever mye, og da kan faktisk alle knotter og duppeditter, og planlegging og ATC og gudvetikkehva bli strevsomt fremfor artig. Så kutter jeg ut litt, og forhåpentligvis er jeg tilbake etter en kort stund. Det er vel som med de fleste ting - man må lytte til kroppen sin. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.