Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, hva skal man si...

Jeg holder på og bygger meg simulator, og da er jeg helt nødt til å selge denne datamaskinen, selv om den er helt ny og nesten ubrukt.

Grunnen er at jeg trenger ei maskin som har et skjermkort som klarer 5-6 skjermer i en gang, og kanskje litt høyere CPU-frekvens (men den flyter knall i FSX, altså!)

Jeg kjøpte den ny fra komplett.no og betalte nærmere 15000 kroner. I tillegg er det kjøpt og satt inn vannkjøling (H60). Temp ligger på rundt 35 grader, så det har vært en stor suksess med vannkjøling. Per i dag kjører jeg 4,0 GHz, men det er litt mye (klarer ikke hele Prime95-testen på 4,0 for eksempel). Den er stabil på 3,8...

Har sinnsyk lagringsplass i og med at det står fire harddisker inni den (2 TB, 1 TB og 2x60 GB). Den er vanvittig fin til andre ting enn bare gaming også, og det følger med flere payware-programmer som er installert.

Jeg har aldri hatt noe problem med den, men så har jeg knapt nok brukt den heller, da...

Prisen er fullt prutbar, så er det sagt :)

Spesifikasjoner:

Corsair HX 850W PSU

ASUS P7P55D-E LX, Socket-1156

Intel Core? i7 Quad Processor i7-870

MSI GeForce GTX 550Ti 1GB PhysX CUDA

Sony Optiarc DVD±RW Burner, AD-5260S

USB2 multikortleser 3.5" sort for

Corsair Vengeance? DDR3 1600MHz 8GB CL9

Samsung SpinPoint F3 1TB

Seagate Barracuda® XT 2TB

Corsair SSD Force Series? F60A, 60GB

Corsair SSD Force Series? F60A, 60GB

FINN-ANNONSE

Og, siden jeg bygger simulator, så kan den byttes i simdeler! :grin: Jeg legger ut en ny simbuild-post, om det er interessant :)

Marius ;)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...