Marius Granli Skrevet 8. august 2011 Skrevet 8. august 2011 Hehe, hva skal man si... Jeg holder på og bygger meg simulator, og da er jeg helt nødt til å selge denne datamaskinen, selv om den er helt ny og nesten ubrukt. Grunnen er at jeg trenger ei maskin som har et skjermkort som klarer 5-6 skjermer i en gang, og kanskje litt høyere CPU-frekvens (men den flyter knall i FSX, altså!) Jeg kjøpte den ny fra komplett.no og betalte nærmere 15000 kroner. I tillegg er det kjøpt og satt inn vannkjøling (H60). Temp ligger på rundt 35 grader, så det har vært en stor suksess med vannkjøling. Per i dag kjører jeg 4,0 GHz, men det er litt mye (klarer ikke hele Prime95-testen på 4,0 for eksempel). Den er stabil på 3,8... Har sinnsyk lagringsplass i og med at det står fire harddisker inni den (2 TB, 1 TB og 2x60 GB). Den er vanvittig fin til andre ting enn bare gaming også, og det følger med flere payware-programmer som er installert. Jeg har aldri hatt noe problem med den, men så har jeg knapt nok brukt den heller, da... Prisen er fullt prutbar, så er det sagt Spesifikasjoner: Corsair HX 850W PSU ASUS P7P55D-E LX, Socket-1156 Intel Core? i7 Quad Processor i7-870 MSI GeForce GTX 550Ti 1GB PhysX CUDA Sony Optiarc DVD±RW Burner, AD-5260S USB2 multikortleser 3.5" sort for Corsair Vengeance? DDR3 1600MHz 8GB CL9 Samsung SpinPoint F3 1TB Seagate Barracuda® XT 2TB Corsair SSD Force Series? F60A, 60GB Corsair SSD Force Series? F60A, 60GB FINN-ANNONSE Og, siden jeg bygger simulator, så kan den byttes i simdeler! :grin: Jeg legger ut en ny simbuild-post, om det er interessant Marius Siter
Marius Granli Skrevet 22. august 2011 Forfatter Skrevet 22. august 2011 VIL HA DEN BORT, FORT! ingen interesserte? Gi bud! Drit i prisen som står på Finn Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.