Skrevet 7. august 2011 13 år Noe av det morsomte på flightsim.no (og et sted jeg besøker daglig!) er screenshots delen. Her inne er det alltid et yrende liv og mange flotte bidrag fra mang en kreativ sjel! Har investert i NGX'en, men denne fuglen her er også noe som står mitt hjerte nær. Her i fiktiv klesdrakt for Widerøe. You wish! Mvh Kyrre Andersen Stavanger
Skrevet 7. august 2011 13 år Jeg er så enig Kyrre! Ga opp JS41 for lenge siden, men etter jeg fikk FS2crew til den så er den DRØM og fly. Anbefales på det sterkeste.
Skrevet 8. august 2011 13 år skikkelig tøff! Helt klart, man må ikke glemme denne, den står forsatt høyt i kurs her hjemme, sel om NGX har fokus akkurat nå. Denne 41 maskinen har virkelig sjel
Skrevet 8. august 2011 13 år Forfatter Denne painten fant jeg på AVSIM Søk på Wideroe under FSX repainter etc, eller på filnavnet texture_wideroe_pmdg_js41.zip Mvh Kyrre Andersen Stavanger
Skrevet 8. august 2011 13 år Hmmm... Skal lure på hvem som har laget den fantastiske repainten en gang i tida :whistle:
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.