Andreas Stangenes Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 Hei folkens! Da ønsker Even Rognlien og undertegnede velkommen til min første onlinetrening på ENGM_APP. Den finner sted førstkommende onsdag kl 20-23L / 18-21Z. Velkommen skal dere alle være! Mvh Andreas Siter
Jens Leo Iversen Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 Passer bra, da jeg skal ha trening på ENGM_TWR onsdag kl 20-22 Kan vi håpe på at noen vil fly VFR for å se landskampen fra luften? Siter
Andreas Stangenes Skrevet 10. august 2011 Forfatter Skrevet 10. august 2011 Minner om denne, samt ENGM_TWR trening kl 20-22 Hjertelig velkommen! Siter
Andreas Stangenes Skrevet 10. august 2011 Forfatter Skrevet 10. august 2011 Min trening blir litt forsinket. Jeg venter på Even. Siter
Andreas Stangenes Skrevet 10. august 2011 Forfatter Skrevet 10. august 2011 Da er jeg online under Daniels stødige ledelse Siter
Øystein Faye Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 Da tok jeg like gjerne en VFR tur til ENHA ble uvant i forhold til radiobruk som VFR, men fin variasjon blir å prøve igjen senere. Håper ikke jeg ble for mye hår i suppa Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 RYR2KP fikk noe teknisk feil på sin locale ifr ferd, beklager det. Men jeg må si meg ganske fornøyd med vector på approach nr2. Takk til Jens i tårnet også! Siter
Andreas Stangenes Skrevet 10. august 2011 Forfatter Skrevet 10. august 2011 Ingen hår i suppa i det hele tatt Jeg hadde bare problemer med lyden min i børjinga. Alltid fint med trafikk, om det er gressklipper eller jet. Og Anders, jeg ble dessverre litt distrahert når på det tidspunktet du skulle hatt vektors, ogdu fikk en sving inn mot ils'en som var i skarpeste laget. Godt flyferdighetene er gode Takk som fløy! Siter
Andreas Stangenes Skrevet 10. august 2011 Forfatter Skrevet 10. august 2011 Da var første online trening på ENGM_APP fullført. Jeg håper dere koset dere like mye som meg Even og jeg inviterer til ny online trening søndag 14 august kl 20-23 lokal. Det er siste planlagte trening før utsjekk, så come get it while it's hot! Lager forresten ny tråd om neste trening. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.