Dag Rune Garborg Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 I Airbus X, hvordan legger man inn dep/arrival? På Wilco sin trykker man bare på f.eks. ENZV også "dep". På Airbus X går ikke det... noen som vil hjelpe meg? På forhond takk! Siter
Sivert Indergaard Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 Lurt å se noen av disse. Og kansje gjøre et lite søk? Så finner du fort utav det. Siter
Dag Rune Garborg Skrevet 7. august 2011 Forfatter Skrevet 7. august 2011 De viser ikke noe om dep/arriavl.. Siter
Jakob Arne Brønstad Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 i Airbus skriver man feks. enva/engm Siter
Joakim Hagen Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 Men nå er det ikke sid og star på Airbus X. Der må ting legges inn manuelt. Siter
Dag Rune Garborg Skrevet 7. august 2011 Forfatter Skrevet 7. august 2011 i Airbus skriver man feks. enva/engm det kan jeg.. Men jeg fant ut det ja, at det må legges inn manuelt.. Siter
andreas nærbø Skrevet 8. august 2011 Skrevet 8. august 2011 HAr også ett problem at på 100 fot så stuper flyet ? Noen som vet noe om det ? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.