Thomas Lorentzen Skrevet 6. august 2011 Skrevet 6. august 2011 ..etter 10 timer med simulator er det snart natta. Det gikk smertefritt med NGX, ASE, scenery fra Jo Erlend, scenery fra Aerosoft, mesh meg både i huet og røven. Her kommer del en, som er turen TIL Kypros - alt ble flydd i realtime med korrekte vekter, fuel og tider: Stay tuned for Del #2.. Siter
Agnor Bertheussen Skrevet 6. august 2011 Skrevet 6. august 2011 Hittil: Awesome!! : ) Ser jo helt fotorealistisk ut! Om mulig, enda bedre enn det gjør her (på laptoppen min som begynner å bli heftig varm). Hørte forresten på radioen nedover Europa (for det meste Amsterdam Radar) hele tiden folk som requesta eller fikk spørsmål om turns to avoid =) Fine bilder Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 6. august 2011 Forfatter Skrevet 6. august 2011 .. etter en halvtime på bakken på Kypros var det tid for mørkeflight tilbake til Norge - ingen bilder fra climbout, men vi starter på FL360: God natt folkens, imorgen venter nye utfordringer - dog ingen charter på 4:40h Siter
Paulo Fernandes Skrevet 6. august 2011 Skrevet 6. august 2011 En av de bedre, hvis ikke beste NGX-serien hittil =) Nydelige bilder et utrolig fint fly! Den VCen er bare jawdropping! Selve flyteksturen synes jeg ikke er noe banebrytende. Flyet med den NAX-teksturen kan minne noe om et AI-fly. Siter
Agnor Bertheussen Skrevet 6. august 2011 Skrevet 6. august 2011 Veldig bra! Stilige vinkler og bra lys : ) Nå savner jeg track IR`en min : ) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.