Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

..etter 10 timer med simulator er det snart natta. Det gikk smertefritt med NGX, ASE, scenery fra Jo Erlend, scenery fra Aerosoft, mesh meg både i huet og røven.

Her kommer del en, som er turen TIL Kypros - alt ble flydd i realtime med korrekte vekter, fuel og tider:

lc1.jpg

lc2.jpg

lc3.jpg

lc4.jpg

lc5.jpg

lc6.jpg

lc7.jpg

lc8.jpg

Stay tuned for Del #2..

Skrevet

Hittil: Awesome!! : ) Ser jo helt fotorealistisk ut! Om mulig, enda bedre enn det gjør her (på laptoppen min som begynner å bli heftig varm). Hørte forresten på radioen nedover Europa (for det meste Amsterdam Radar) hele tiden folk som requesta eller fikk spørsmål om turns to avoid =)

Fine bilder

Skrevet

.. etter en halvtime på bakken på Kypros var det tid for mørkeflight tilbake til Norge - ingen bilder fra climbout, men vi starter på FL360:

os1.jpg

os2.jpg

os3.jpg

os4.jpg

os5.jpg

os6.jpg

os7.jpg

os8.jpg

os9.jpg

os10.jpg

os11.jpg

os12.jpg

God natt folkens, imorgen venter nye utfordringer - dog ingen charter på 4:40h ;)

Skrevet

En av de bedre, hvis ikke beste NGX-serien hittil =) Nydelige bilder et utrolig fint fly! Den VCen er bare jawdropping! Selve flyteksturen synes jeg ikke er noe banebrytende. Flyet med den NAX-teksturen kan minne noe om et AI-fly.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...