Marius Granli Skrevet 5. august 2011 Skrevet 5. august 2011 Hei Har fått grønt lys fra mor og far, jeg får bygge meg simulator Mange av dere har sikkert sett at jeg har startet med en flyttbar sak som jeg har festet på pulten. Denne blir ikke sånn, men en komplett simulator med tak og vegger etc. Derfor trenger jeg hardware, er det noen som har noe liggende til en ikke så altfor dyr penge? Har alt klart i hodet mitt, og håper jeg klarer å sette ideen ut i real life :grin: Tips mottas med takk, uansett. Angående dem som viste interesse for min MCP Pro: Tusen takk for det! Men jeg har i grunn funnet ut at jeg må beholde den selv. Grunnen er at den har så vanvittig mange flere funksjoner enn Multipanelet har, og den er veldig viktig for å så simmen så realistisk som mulig! Vi snakker en allround-cockpit, som brukes til alle typer passasjerfly... Siter
Mads Hjemmen Skrevet 5. august 2011 Skrevet 5. august 2011 Bruk det du har da? Du har jo masse ! Siter
Marius Granli Skrevet 5. august 2011 Forfatter Skrevet 5. august 2011 Altså, jeg vil lage med to yoker, to pedaler osv... Men selvfølgelig, alt jeg har skal jeg bruke for eksempel tenkte jeg å bruke en jager-yoke på høyre side, a'la Airbus grunn: jeg har en x52 fra før, kjøpt pent brukt fra Sindre Lillemo Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.