Gjest Niclas Andersson Skrevet 3. august 2011 Skrevet 3. august 2011 Hej Lite bilder på min flygning från Köpenhamn till det alldeles nya flyTampa Athen Siter
andreas nærbø Skrevet 3. august 2011 Skrevet 3. august 2011 Flotte bilder Hvordan fik du de cargorampene istedefor de andre som følger med og hvorda nfikk du SAS ? Siter
TOS Skrevet 3. august 2011 Skrevet 3. august 2011 Flotte bilete. Men eg vart litt skremt då eg såg dette biletet her :grin: Siter
Andreas Stangenes Skrevet 3. august 2011 Skrevet 3. august 2011 Hot and high. Men fine bilder Fs9 eller x? Siter
Gjest Niclas Andersson Skrevet 3. august 2011 Skrevet 3. august 2011 Tack ..hehe, det blev lite "hot and high" då jag landade manuellt samtidigt som jag tog lite screenshots. Men landningen blev lyckad ändå :grin: Andreas N: Jag har själv gjort sas texturerna till AES loaders Andreas S: Det är FS9 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.