Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Heihei,

De siste dagene har jeg fartet mye med båt til og fra Smøla.

I den forbindelse bestemte jeg meg for å filme litt av den flotte skjærgården vi har her på Smøla, og da spesielt vestsiden.

Råmaterialet er nå klipt sammen til en liten filmsnutt med litt musikk i bakgrunnen. Husk å se den i HD(720p)

Håper du liker det du ser, og kommenter gjerne!

*den ligger også på hjemmesiden min: http://sindreholberg.com/2011/07/30/smolas-skjaergard/

Skrevet
  • Forfatter

Takker folkens! ;)

Henrik: Det er overraskende nok filmet med en Nokia E7, som forøvrig har et fantastisk filmkamera som filmer i HD.

Sigurd: Veldig fin båt ja!

Skrevet

Flott film, Sindre!

Men ett spørsmål til deg, hvor gikk du inn i det første sundet? Synes farten var litt høy..

Skrevet

Hva er problemet, PK?

Skrevet

Jeg synes at dette er helt i henhold, med tanke på proper forumaktivitet. Her har han lett seg frem til en tråd som passer til hans intensjon med innlegget sitt og poster i denne tråden, fremfor å skulle lage en ny tråd om samme emne :)

Forøvrig var det en flott film :)

Skrevet

kjempenydelig filmsnutt. lekkert,stemningsfullt og takk skal du faen steike meg ha....nå lengter jeg enda mer til sommeren :grin:

hehe nei dette var bare flott.

PK: hva så om filmen er gammel?? fortsatt fin film

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …