Skrevet 30. juli 2011 13 år Heihei, De siste dagene har jeg fartet mye med båt til og fra Smøla. I den forbindelse bestemte jeg meg for å filme litt av den flotte skjærgården vi har her på Smøla, og da spesielt vestsiden. Råmaterialet er nå klipt sammen til en liten filmsnutt med litt musikk i bakgrunnen. Husk å se den i HD(720p) Håper du liker det du ser, og kommenter gjerne! *den ligger også på hjemmesiden min: http://sindreholberg.com/2011/07/30/smolas-skjaergard/
Skrevet 30. juli 2011 13 år nydelig ble litt inspirert til å lage noe liknende med vår båt hvordan kamera har du?
Skrevet 30. juli 2011 13 år Forfatter Takker folkens! Henrik: Det er overraskende nok filmet med en Nokia E7, som forøvrig har et fantastisk filmkamera som filmer i HD. Sigurd: Veldig fin båt ja!
Skrevet 31. juli 2011 13 år Flott film, Sindre! Men ett spørsmål til deg, hvor gikk du inn i det første sundet? Synes farten var litt høy..
Skrevet 7. februar 2012 12 år Bra! Jeg har så lyst på sommer, så måtte se videoen nå . Gleder meg veldig til å kjøre på hytta i sommer med båten på slep .
Skrevet 7. februar 2012 12 år Hva i ALLE DAGER var poenget med å dra frem denne? Kenneth, tråden er fra August i fjor!
Skrevet 7. februar 2012 12 år Per Kristian?..... Ka i ALLE DAGER har du med å bestemme ka folk ønske å kommentere på?
Skrevet 7. februar 2012 12 år Fantastisk skjærgård og nydelig vær! Måtte det komme mange slike dager til sommeren. Tok VHF sertifikat igår, så det passet fint å se en båtfilm nå ;-)
Skrevet 7. februar 2012 12 år Hvorfor i alle dager bryr du deg om dette? Fyfan, noen på dette forumet her, er her jo bare for å lage kvalme. Voks opp! :mad:
Skrevet 7. februar 2012 12 år Jeg synes at dette er helt i henhold, med tanke på proper forumaktivitet. Her har han lett seg frem til en tråd som passer til hans intensjon med innlegget sitt og poster i denne tråden, fremfor å skulle lage en ny tråd om samme emne Forøvrig var det en flott film
Skrevet 8. februar 2012 12 år Har ikke sett den, så takk for at den ble brakt opp igjen, skal se den når jeg kommer hjem
Skrevet 29. februar 2012 12 år Per Kristian?.....Ka i ALLE DAGER har du med å bestemme ka folk ønske å kommentere på? +1 Men PK, hva som skjer da? Dårlig dag eller noe?
Skrevet 29. februar 2012 12 år kjempenydelig filmsnutt. lekkert,stemningsfullt og takk skal du faen steike meg ha....nå lengter jeg enda mer til sommeren :grin: hehe nei dette var bare flott. PK: hva så om filmen er gammel?? fortsatt fin film
Skrevet 29. februar 2012 12 år Forfatter Hehe, du er ikke den eneste som lengter etter sommeren! Takk
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.