Emil Topstad Skrevet 27. juli 2011 Skrevet 27. juli 2011 Hei! Om en uke skal jeg til Gardermoen. Jeg bor i Vestfold, og vil helst kjøre den vanlige veien. Altså E18 og E6. Men har hørt at det er mye veiarbeid osv. Er det omkjøringer vekk fra E6, er det lysregulering, eller hva er det for noe som foregår der? Flyet går i 8 tiden på morgenen, så rush burde vel ikke være noe problem på den tiden jeg kjører gjennom Oslo. Andre alternativet mitt blir og kjøre via Hønefoss, og det har jeg ikke veldig lyst til.. Siter
Agnor Bertheussen Skrevet 27. juli 2011 Skrevet 27. juli 2011 Jeg kjørte fra Larvik til Oslo for ei uke siden. Noe veiarbeid med innsnevring fra to til et kjørefelt i hver retning. Gjelder retning sør og nord. Dette forekom kun to ganger mellom Drammen og Oslo vest. Ingen avkjøring / omkjøring av E18 på veien. På Ring 3 fra Lysaker til Ulvesplitten (avkjøring til Gardermoen på E6/ring 3) er det noe lettere veiarbeid. På E6 fra Oslo til Gardermoen kjørte jeg for 3 dager siden, ingen veiarbeid. Burde ikke være noe problem å kjøre oppover Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 27. juli 2011 Skrevet 27. juli 2011 Tok fly fra ENGM for en mnd tid siden avgang fra Oslo 0855, sku reise med barn og sjekke inn barnevogn og greier. Dro ved 5tida fra Larvik og var på Gardermoen rundt 7 på parkeringa, holdt fint det. på den tiden ble det lite eller ingen kø fra Asker/Lier inn til sentrum. God tur! Siter
Kai Dreyer Skrevet 27. juli 2011 Skrevet 27. juli 2011 Rett nord for oslo sentrum er det innsneving grunnet veiarbeid, ikke noe utover dette. På natters tid hender det seg at dem stenger noe felt, men omkjøringen tar maks 5-10 min. Siter
Lars B. Frostad Skrevet 27. juli 2011 Skrevet 27. juli 2011 Og skulle det være noe spesielt, enten uforutsett eller planlagt fra Vegvesenet sin side - kan denne være grei å sjekke: http://www.vegvesen.no/Trafikkinformasjon/Reiseinformasjon/Trafikkmeldinger Siter
Emil Topstad Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Skrevet 28. juli 2011 Takker for svar folkens. Da regner jeg med det går greit. Flyter vel ikke over med trafikk der ved 5-6 tiden om morgenen heller Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.