Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gi oss en skikkelig rapport etterhvert, Ola! :) Dette her gleder vi oss til!!!

Kan vi andre "dødelige"( ;) ) komme med konkrete requests om ting vi lurer på, og kanskje kan forvente svar fra deg på? :whistle:

Skrevet

Jeg skal lese gjennom EULAen en gang til. Men antakeligvis vil jeg nok ikke kunne dele video eller bilder, og svare kun kryptisk. Vi får se. Nå skal jeg LØPE hjem i oppoverbakker :grin:

Der stod det sort på hvitt ja..

Hvis du velger å delta i denne Alpha-testen, må du ikke legge ut informasjon, bilder, video eller dine inntrykk offentlig.
Skrevet

Har faktisk vært så heldig at broren min er tester, og jeg dermed har fått prøvd det litt.

Han har ikke den beste maskina, men inntrykket er bra.

Kanskje litt vel mye HDR etter min smak. Ellers er det veldig likt Bad Company 2, bare en litt bedre motor.

Skrevet

Even, dette er alpha. Før beta. Forstår det slik at åpen beta går i gang i september. Dvs. at man kan forvente at MoH Limited Edition-kjøpere får være med i lukket beta enten før eller etter den åpne betaen.

Dette er kun spekulasjon fra min side.

Skrevet

Har nå spilt noen timer. Positivt! Elsker hvordan man løper, slenger seg og hopper over ting. Ligner mer på BF2 faktisk. Folk sier det motsatte, mest på grunn av det er jo nesten lik motor. + at det er rush mode.

Det jeg ønsker er spotting som vi hadde i BF2.

Skrevet

Hvordan fungerer UAV'en vi har sett i en tidligere offisiell video? Er det kun overvåkningsmuligheter, eller er det bevæpningsmuligheter? Hvilke observasjonssystemer kan man benytte i UAV'en?

Skrevet

Jeg vil minne dere om hva dere har akseptert da dere takket ja til Alpha testingen!

Hvis du velger å delta i denne Alpha-testen, må du ikke legge ut informasjon, bilder, video eller dine inntrykk offentlig. Hvis du har spørsmål eller problemer, må du gi beskjed direkte til oss i DICE i det lukkede Alpha-testforumet vi har opprettet spesielt til dette formålet.

Skrevet

Det jeg er spent på, er om vi som skaffet oss MoH hos Steam for å få være med i BETAen, fortsatt får bli med. Etter de siste ukers "drama" mellom Valve og EA, ser det nå ut til at BF3 ikke vil bli tilgjengelig på Steam ved release. I tillegg har jeg notert meg at informasjonen om BF3 Betaen som sto på produktsiden til MoH i Steam, nå er borte. Jaja, det var i hvertfall bra at det var en viss underholdningsverdi i singleplayeren til MoH :)

Jeg fikk i hvert fall ingen Alpha invite, selv om jeg har spilt alle BF utgavene på PC. Ganske mange timer i BF2 og BF:BC2 også faktisk :)

Skrevet

Kun de som forhåndskjøpte MoH: Limited Edition får delta i den ekslusive betaen det snakkes om i sammenheng med MoH. De som kjøpte etter forhåndssalget har ikke Limited Edition, og får dermed ikke deltatt i den runden.

Limited Edition har ingen sammenheng med Steam annet enn at du kunne kjøpe det der. Det er fremdeles serialen som viser/avgjør om du er en Limited Edition spiller.

Skrevet

Jeg forhåndskjøpte MoH: Limited Edition hos Steam, og det sto også klart og tydelig på produktsiden til MoH at de som eier en kopi av MoH: Limited Edition, også vil få betanøkkel til BF3. Kansje jeg får det allikevel, bare ikke gjennom Steam. Men jeg får vente å skje hva som skjer. Ingen superkrise om jeg ikke blir med i BETAn heller :)

Skrevet

Betaen håndteres uansett av EA - uavnhengig av hvor du har kjøpt det. Jeg kan ikke forstå annet.. Når den lukkede betaen for MoH:LE kunder er klar, vil du nok få en e-post om det.

Men nå er det alpha-testing det er snakk om. Beta kommer på et senere tidspunkt.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...