Kristian Jørgensen Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 Det "nye" styresystem til Mac er en realitet, hvis dere ikke allerede vidste det. Koster jo ikke meget at opgradere fra Snow Leopard, men har nogen prøvet det? Jeg sidder selv med en forholdsvis gammel MB Pro fra ultimo 2008, men jeg regner med at det vil fungere, specielt med tanke på ydelse etc. Siter
Kai Dreyer Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 Har prøvd det, og er fornøyd med alt forutenom oppsettet på styreflaten som ikke er helt som det var på tidligere versjonen, og det er ikke alt som kan stilles inn slik man vil ha det. Men ellers er det kjempe greier Siter
Kristian Jørgensen Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Skrevet 26. juli 2011 Man får vel bare købe det. Kan ikke gå helt galt Kræver det mere af computeren, performance-wise? Siter
Audun Braastad Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 Har et par venner som opplever tidvis veldig treg maskin etter oppgradering til Lion. En av dem har prøvd clean install, men det hjalp ikke. Jeg har ikke hatt problemer, og er fornøyd med Lion Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 Kræver det mere af computeren, performance-wise? Ikke egentlig, får litt mer kraft pga 64-bit kjernen, og finder, men jeg har serriøse problemer å endel spill og ha mail.app oppe samtidig. Er visst nok ett kjent problem, men mail.app har en enorm memory leak, som ender opp med at jeg får kernel panic og må reboote... Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 27. juli 2011 Skrevet 27. juli 2011 Hmm interessant. Kan prøve å droppe Mail noen timer og se om performancen går opp. Skal nevnes at jeg har den første alu macbooken før den fikk navnet MacBook pro. Dvs, den begynner å bli noen år. Late 2008 med andre ord. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.