Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det "nye" styresystem til Mac er en realitet, hvis dere ikke allerede vidste det.

Koster jo ikke meget at opgradere fra Snow Leopard, men har nogen prøvet det?

Jeg sidder selv med en forholdsvis gammel MB Pro fra ultimo 2008, men jeg regner med at det vil fungere, specielt med tanke på ydelse etc.

Skrevet

Har prøvd det, og er fornøyd med alt forutenom oppsettet på styreflaten som ikke er helt som det var på tidligere versjonen, og det er ikke alt som kan stilles inn slik man vil ha det. Men ellers er det kjempe greier :)

Skrevet
Kræver det mere af computeren, performance-wise?

Ikke egentlig, får litt mer kraft pga 64-bit kjernen, og finder, men jeg har serriøse problemer å endel spill og ha mail.app oppe samtidig. Er visst nok ett kjent problem, men mail.app har en enorm memory leak, som ender opp med at jeg får kernel panic og må reboote...

Skrevet

Hmm interessant. Kan prøve å droppe Mail noen timer og se om performancen går opp.

Skal nevnes at jeg har den første alu macbooken før den fikk navnet MacBook pro. Dvs, den begynner å bli noen år. Late 2008 med andre ord.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...