Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har det uungåelige skjedd... jeg har min iphone synkronisert med en macbook, og nå er harddisken ødelagt... Heldigvis har jeg en IMAC også, og jeg har lenge planlagt å flytte alle filene fra Macbooken til Imacen.. men jeg vet at hvis man skal overføre til en ny pc, må du slette allt innhold på iphonen før den kan synkes, så jeg lurer på om det er noen måter jeg kan ta med meg appene fra Macbooken og iphonen videre til imacen.....

MVH

Simon

Skrevet

Det funket ikke, jeg får melding om at itunes sletter alt på iphonen og legger inn Imacen sitt innhold.

hvordan får jeg lastet ned apper jeg har kjøpt på macbooken over til Imacen?

Skrevet

Jaja, Apple har det med å være kontrollfreak og stenge alt mest mulig å gjøre det så vanvittig tungvint med synkronisering av kjøpte ting osv.. :P

Android er noe enklere, man bare logger inn på Google kontoen og fyrer opp trådløst nettverk om man vil ha større hastighet/lavere telefonregning, så kommer alt man har anskaffet på Android Market susende ned på telefonen ved første synkronisering.. Absolutt ingen behov for å koble til noen som helst datamaskin.. :D

Skrevet

Tusen takk, det fikset iphonen og Imacen.

Men jeg har fortsatt en del apper på Macbooken som jeg har Kjøpt og prisen ligger vel på 3-4-500 kr. derfor lurte jeg på om det er en måte å laste disse appene ned "på nytt" på imacen uten å betale.... :)

Skrevet

har prøvd det tidligere men da tok itunes betalt for det.

men jeg fikk det til å funke, måtte opdatere Itunes til 10.4 og trykke på "purchased" i itunes store! :)

Takk for all hjelp :grin:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...