Birger Blomvik Skrevet 25. juli 2011 Skrevet 25. juli 2011 http://www.tk.no/nyheter/article5680481.ece Siter
Jack J Jackson Skrevet 25. juli 2011 Skrevet 25. juli 2011 Det føles fantastiskt. velkommenn hjem til familjen Sindre. Jeg tenker på deg og dine kamerater. Siter
Stian Rolandsen Skrevet 25. juli 2011 Skrevet 25. juli 2011 Godt å se at du er sammen med dine kjære. Jeg er like imponert over alle historiene jeg leser om livredd ungdom slik som deg som setter livet sitt på spill for å hjelpe dem som ikke var like sterke som deg og fikk problemer i vannet. Det er det som er de lyse punktene i en ellers mørk og ufattelig trasig hendelse. Siter
Fred Solli Skrevet 25. juli 2011 Skrevet 25. juli 2011 Det er virkelig godt å se deg i heimen igjen safe. Mine tanker går til deg og dine kamerater som sto igjennom denne fryktelige fredagen, og spesielt til pårørende som ikke var like heldig som dine. Håper å se deg igjen på fremtidige FLG. Siter
Andreas Stangenes Skrevet 25. juli 2011 Skrevet 25. juli 2011 Til Sindre og andre herfra som var på Utøya: Velkommen hjem igjen! Det er godt at dere er kommet hjem igjen nå. Siter
Tom Knudsen Skrevet 25. juli 2011 Skrevet 25. juli 2011 Slenger meg på her, godt å se deg i live og hjemme hos dine nærmeste. Mine tanker går til deg og dine venner og alle de bortkommende på Utøya og i regjeringskvartalet. mvh Tom Siter
Oddvar Johan Martinsen Skrevet 25. juli 2011 Skrevet 25. juli 2011 Hei Godt og se at Sindre er hjemme igjen.. Aner ikke hvilken følelser han sitter igjen med, men dette må ha vært noe av det tøffeste ett menneske må komme gjennom.. Mye sorg er ute blant folk nå, og dette vil nok prege oss alle i lang tid fremover.. Tenk at en av våre "EGNE" kunne finne på noe slikt... Oddvar Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 25. juli 2011 Skrevet 25. juli 2011 Ut fra artikkelen så virker det som Sindre har holdt hodet kaldt og vært veldig snarrådig, samtidig som han har gjort en kjempeinnsats for å få berget andre folk. Tankene går selvfølgelig også til dem som dessverre ikke klarte seg, men det er flott å høre fra folk som har kommet fysisk helskinnet fra denne grusomme massakren. Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 25. juli 2011 Skrevet 25. juli 2011 Jeg er stolt av å kjenne Sindre nå. Siter
Tom Knudsen Skrevet 25. juli 2011 Skrevet 25. juli 2011 Hva f har det med saken å gjøre da Birger? Siter
Steinar Grindstein Skrevet 25. juli 2011 Skrevet 25. juli 2011 En fantsisk sterk historie du forteller her Sindre. Det er åpenbart at du er en sterk ungdom. Stå på framover Sindre. Håper vi ses på neste FLG eller ved midt neste besøk på Smøla. Siter
Birger Blomvik Skrevet 25. juli 2011 Forfatter Skrevet 25. juli 2011 "Ut fra artikkelen så virker det som Sindre har holdt hodet kaldt og vært veldig snarrådig, samtidig som han har gjort en kjempeinnsats for å få berget andre folk." [color:#990000] [/color] Dro en kryssing her der tanken var at det kreves litt av de samme egenskapene for å ta PPL også. Gutten er jo kvikk og har holdt hodet kaldt. Ikke sant? Og hva er så galt å sammenligne disse egenskapene? Som de sa på TV nå nylig; Vær raus og tolerant. Så blir kanskje dette forummet bannefritt også..... PS: Har slettet innlegget.Dere vil derfor ikke finne det. End of Story!! Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 25. juli 2011 Skrevet 25. juli 2011 Litt kjedelig at det oppstår mindre uenigheter her som en følge av mitt innlegg, men jeg tror nå ingen av dere egentlig mente noe ondt med det dere skrev Litt OT: Det var helt fantastisk å se folkehavet i Oslo på TV'en i sta! Alle de utrolig mange menneskene som stiller opp med roser i hånda og spontant begynner å synge nasjonalsangen vår! Det er i slike stunder at jeg virkelig skjønner at jeg virkelig vant storgevinsten i lotto da jeg ble født i dette landet! Siter
Tom Knudsen Skrevet 25. juli 2011 Skrevet 25. juli 2011 Litt kjedelig at det oppstår mindre uenigheter her som en følge av mitt innlegg, men jeg tror nå ingen av dere egentlig mente noe ondt med det dere skrev Det har du jammen rett i Marius, tror vi alle er like glade for at Sindre er i trygge omgivelser og de fleste enig det Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 25. juli 2011 Skrevet 25. juli 2011 Gitt hva som står i artikkelen er det nok mer enn bare pilotkarriere som burde være oppnåelig for Sindre, er nok mange arbeidsgivere som vil ha en som kan når det gjelder som mest... Ønsker deg alt godt for fremmtiden, og håper selvsagt å se mer av deg her også når du får helgens opplevelser litt på avstand... Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 25. juli 2011 Skrevet 25. juli 2011 Utrolig flott aa se at du er god behold, Sindre! Vi sees i lufta. Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 26. juli 2011 Moderatorer Skrevet 26. juli 2011 Godt å høre du er hjemme håper du takler dette ..dritt tøft å bearbeide i ettertid men tror du greier det bra ,bare pass på å ikke lukke deg inne i sorgarbeidet. Tøft det du har vært igjennom det vet jeg etter 25 år i Amulansetjeneste og vil bare si jeg er stolt av å vite du er en av oss med en felles hobby og det du gjorde i kampens hete . Siter
Sindre Holberg Skrevet 27. juli 2011 Skrevet 27. juli 2011 Hei, Aller først må jeg bare takke for all støtte jeg har mottatt. Både her på forumet, facebook og på privat melding. Det betyr utrolig mye for meg i en tid som dette. Det som jeg og mange andre opplevde på Utøya, er scener og bilder som intet menneske er forunt å oppleve. En slik hendelse, som ingen trodde kunne skje i Norge, er en tragedie uten sidestykke. Jeg mistet mange gode venner. AUF mistet mange gode politikere og gode medlemmer. Norge har mistet mange flotte ungdommer. Jeg kom fra det med livet i behold, og er utrolig takknemelig for det. Igjen, takker for all støtte og omtanke. --- Sindre Holberg Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.