Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 226
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Store deler av Oslo sentrum ser ut som en krigssone, og er evakuert. Vinduer er blåst ut i en radius på 1 km, og så langt 2 døde.

Ser ut som første store terror-anslag mot Norge er et faktum. Ingen fly, men en bombe, muligens en bil-bombe.

Skrevet

Leste akkurat det jeg også Benjamin.

En person utkledd som politimann skal ha løsnet flere skudd på AUFs sommerleir på Utøya.

Det er der Jens Stoltenberg er. Men han bekreftet at han heldigvis var i sikkerhet for få minutter siden på TV2.

Skrevet
Leste akkurat det jeg også Benjamin.

Opprinnelig Postet Av: NRK,Nyheter

En person utkledd som politimann skal ha løsnet flere skudd på AUFs sommerleir på Utøya.

Det er der Jens Stoltenberg er. Men han bekreftet at han heldigvis var i sikkerhet for få minutter siden på TV2.

AP som er målet tro?

Skrevet

Håper det er langt overdrevet men ett liv er tross alt ett for mye. Tragisk og langt verre enn det de mest pesismistiske av oss hadde frykta når først ett terror angrepet på offentlig mål skulle komme her til lands. Ikke en gang jeg hadde forutsett att en ungdomsleir skulle bli angrepet. Jeg fatter det rett og slett ikke.

Skrevet

Viktig at vi ikke spekulerer så mye i dette her nå, er lite som er bekrefter og det kan fortsatt gå tid før vi får ting bekreftet. Er ikke mange nyhetssider som kan bekrefte noe 100%.

Uansett tragisk det som har skjedd, og tanker går til rammede og pårørende.

Skrevet

flytrafikken går som normalt iflg, Avinor. Noe nøyere i sikkerhets sona selvfølgelig. Tviler på om dette er folk som har tenkt å dra herifra på ei stund. psykon på Utøya er jo tatt etter hva vi veit. Det spekuleres i om det er samma fyren men det ser jeg ingen grunn til å tru på. En time fra Youngstorget til Utøya inkl, båt turen er ikke mulig med mindre du kjører som en galning (noe en slik person tvilsomt ville gjørra) og enda skal alt klaffe mer enn 100% i henhold til trafikken. den tida på døgnet går ikke trafikken på E6 mot Sandvika og videre oppover mot Hønefoss i ekspresfart akurat.

Skrevet

Det meste av flytrafikken går nok som normalt, så lenge det ikke blir satt inn noen direkte trussel mot den. Leser på OSL.no at det er innført grensekontroll på Oslo. Det er vel eneste tiltak for flytrafikken jeg har sett så langt. Flytoget er innstilt har dog også lest, pga mistenkelig gjenstad som har blitt observert på linjen.

Og som Per skrev.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...