jan erik Sand Skrevet 22. juli 2011 Skrevet 22. juli 2011 Heihei, skal nordover til Bodø. Skal innom Værnes og Bodø lufthavn, men har ikke vært her før. Noen som vet om gode spotteplasser ? Siter
Kenneth Rønning Skrevet 22. juli 2011 Skrevet 22. juli 2011 Bodø er det ikke noe særlig på, der er det heller ikke lov å ta bilder pga. at du kan komme til skade for å ta bilde av forsvarets topphemmeligheter :grin: . Det går sikkert bra tror jeg da, men regn med at MP vil gjennom bildene dine å komme å spørre hva du driver med Siter
Simen Elvestad Skrevet 23. juli 2011 Skrevet 23. juli 2011 Kan fortelle at MP kom bevæpnet for å slette bildene jeg tok på Bodø Hovedflystasjon. Siter
Christer AH Skrevet 24. juli 2011 Skrevet 24. juli 2011 Jeg var i tårnet i Bodø på besøk hos en bekjent ATC for noen uker siden. Det var overhodet ingen problem at jeg tok bilder, og utsikten fra tårnet mot flyplassen er rett mot forsvarets bygg. Ifølge flygelederne er fotoforbudet ved flyplassen opphevet... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.