Skrevet 19. juli 2011 13 år Selger nå alt av mitt flysim utstyr. Pc, cockpit, addons osv... PCen var ny i Oktober 2010. Bare brukt til FSX. Alt av orginal embalasje følger med. PCen: Hovedkort: Asus P6T Deluxe v2 CPU: Intel i7 920 - 3.8 GHz RAM: 6 GB Kingston Hyper DDR3 1600 Mhz Skjermkort: XFX ATI HD 5850 Eyefinity Kabinett: CM Storm PSU: Chieftec A-135 Series 1000W CPU kjøler: Zalman CNP 9900A Led HDD: WD Caviar black 750 GB SATA DVD: DVD-RW Lydkort: Creative SB X-Fi Go! (ATC) Skjermer: 3 Stykk BenQ LCD G2420HD Cockpit: Saitek pro flight yoke og 2 throttles (helt nytt - garanti sak) Saitek Instrument panel (Autopilot....) Saitek Radio panel Saitek Switch panel Saitek pedals Div: Philips AmBX Saitek Cyborg keyboard Ace Laser Mouse Powered Unitek USB hub REX 2 DVD ATR 72-500 Masse dyre kabler Pris: 12000
Skrevet 20. juli 2011 13 år Moderatorer hvis du selger i deler er jeg interessert i Saitek Instrument panel (Autopilot....)hvis prisen passer Ikke noe å si på prisen for den komplett bør være et knallkjøp bare så det er sagt :grin:
Skrevet 26. juli 2011 13 år Forfatter Håper noen kjøper den snart. Sånn at jeg får gjort det jeg burde gjøre:
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.