Mats Ruste Holen Skrevet 19. juli 2011 Skrevet 19. juli 2011 Hei! Kjøpte i går bladet PC Pilot og jeg vil vise noen bilder fra flyene og sceneryene som følger med bladet. I bladet er det noen reviews av: Flight1 Dogulas DC-2, Carenado Beach Baron og flere add-ons og IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover. Test av Cessna 152, artikkel om St. Barth, Concorde, artikkel om hvordan man kan øke frame rates og enda mer. :grin: Det som var med av add-ons til fs på cden var: Mitsubishi J2M3 Raiden, Seafire Mk XV, Vickers Viscount, St Barthelemy island, ATEC 122 Zephyr(fs9), Mikoyan Gurevich MiG-25PD, Mauritius Interantional Airport og Reggiane Re.2001 Falco II(fs9) Da kommer bilder av det som fulgte med cden: Mitsubishi, fint fly med bra VC Seafire, over Mauritius International, en ganske bra flyplass. MiG-25PD Vickers Viscount, med en spesiell paint som fulgte med Så, til den andre flyplassen som kom i cden: St. Barth :grin: Flere som følger med på landingen Jeg vil anbefale dette bladet til alle og det er mye spennende lesing, og det som følger med cden er også et pluss i fs. Siter
Sindre Holberg Skrevet 19. juli 2011 Skrevet 19. juli 2011 Veldig bra Nesehjulslanding på St. Barth? Siter
Sivert Indergaard Skrevet 19. juli 2011 Skrevet 19. juli 2011 Fint fly og scenery! Hvor mye kostet bladet? Siter
Fred Solli Skrevet 19. juli 2011 Skrevet 19. juli 2011 Lurer på om Narvesen tar 115 el. 135 for dette bladet. Mye billigere blir det å abonnere på det, og da kommer det hjem i posten Sjekk her: http://shop.keypublishing.com/acatalog/pc_pilot_subscription.html Siter
Mats Ruste Holen Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Skrevet 19. juli 2011 Nei, det var ikke en nesehjul landing men det kan se sånn ut på grunn av en feil med skyggen, tok bildet en stund etter touch-down. Kjøpte bladet for 129,- på Narvesen, og jeg vil si det var verdt det. Siter
Anders Brenna Skrevet 19. juli 2011 Skrevet 19. juli 2011 Kjøp det på iPad. Husker ikke hva prisen er, men det er engelsk pris så det er mye billigere enn på Narvesen. Dessuten kom den ca en uke før. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.