Karl Johan Berg Skrevet 19. juli 2011 Skrevet 19. juli 2011 Jeg lurte på og kjøpe ny PC, men hva bør jeg ha?, jeg bruker FS9 og prøver meg på FX, jeg trenger ingen bombe! ,men en som kan gjøre jobben bra. Noen gode råd her? Karl Johan Siter
Daniel Klepp Skrevet 19. juli 2011 Skrevet 19. juli 2011 Komplett har jo noen bygg-selv pakker til en kurant pris, klikk på linken der for et greit forslag Siter
Karl Johan Berg Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Skrevet 19. juli 2011 Hei! Så ikke for meg og mekke selv, må nok bli en ferdig sak. Karl Johan (71) Siter
Glenn Seljeseth Skrevet 19. juli 2011 Skrevet 19. juli 2011 Prisklasse du har tenkt til å ligge på? Siter
Marius Granli Skrevet 19. juli 2011 Skrevet 19. juli 2011 Jeg selger min pga førerkort... Den er helt ny, med vannkjøling. Du ser i signaturen mim hva som sitter i den. Kjøpt for 14500 pluss at det er satt inn vannkjøling! Ligger på finn for 14000. Clocker du den så drar den nok i alle fall FS9 veldig greit, men jeg synes også den funker fint til FSX den har mer enn 3TB lagringsplass, så den er perfekt også til andre ting. Du har all lagringsplassen du trenger gjennom hele livet ditt her, nærmest! Send gjerne en PM om du er interessert Marius Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.